تاریخ انتشار: 1395/09/28 15:05
کد خبر: 242171

نه جباری نه سروش؛ استقلال و بازیسازی که ناخواسته آمده است!

استقلال از میانه میدان و نبود یک بازیکن بازیساز رنج می برد و به فکر رفع این مشکل است.
نه جباری نه سروش؛ استقلال و بازیسازی که ناخواسته آمده است!

 استقلال منصوریان با وجود داشتن امثال فرشید اسماعیلی ، بختیار رحمانی و جابر انصاری و حتی امید ابراهیمی همچنان فقدان یک بازیساز درست و حسابی را در مرکز زمین حس می کند. به همین دلیل است که هواداران این تیم هنوز با خاطرات مجتبی جباری زندگی می کنند و هر بار که شایعه می شود شماره 8 قرار است به ایران برگردد و پیراهن استقلال را بپوشد، خوشحالی شان به اوج می رسد.

استقلال و منصوریان در نیم فصل به دنبال سروش رفیعی بودند تا با حضور او، بخشی از مشکلات شان حل شود ولی با مصاحبه امروز رضا افتخاری مشخص شد بازیکن تراکتورسازی اندک تمایلی برای حضور در استقلال ندارد. گزینه بعدی، ایمان مبعلی است که هر چقدر خودش دوست دارد به استقلال بیاید، نفتی ها و دایی مخالف رقم خوردن چنین انتقالی هستند.

اما حالا یک بازیساز جدید و بادآورده برای استقلال پیدا شده است؛ هافبکی که ابتدای لیگ چهاردهم توسط قلعه نویی خریداری شد ولی تا نیم فصل هم دوام نیاورد و به دلیل مشکل سربازی مجبور شد قید استقلال را بزند؛ مهدی کریمیان؛ خدمت سربازی کریمیان تمام شده و او مجبور است به تیم سابقش یعنی استقلال برگردد ولی باید منتظر شد و دید که آیا منصوریان او را می خواهد یا نه؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zw8mz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازیساز جدید برای استقلال