تاریخ انتشار: 1395/09/28 15:27
کد خبر: 242163

بیرانوند و بازگشت آرامش به درون دروازه

علی رغم عملکر مثبت رادوشوویچ در درون دروازه پرسپولیس، باید منتظر بازشگت بیرانوند باشیم.
بیرانوند و بازگشت آرامش به درون دروازه

پرسپولیس در برابر ذوب‌آهن، اولین بار در لیگ شانزدهم برای دومین بازی متوالی دروازه‌اش باز شد. هفته قبل قرمزها برابر پدیده گل خوردند، اما برنده از زمین خارج شدند. این بار اما در اصفهان بعد از خوردن گل کاری از پیش نبردند و نتیجه را به ‌ذوب‌آهن واگذار کردند.

رادوشوویچ، دروازبان دوم پرسپولیس که چند هفته‌ای‌ست با مصدومیت بیرانوند، نفر اول دروازه سرخ‌پوشان شده در 3 بازی اول توانست کلین‌شیت کند. اما در دو بازی اخیر دو بار دروازه‌اش باز شده و این غیر از گلی‌ست که تبریزی به ثمر رساند و داور به اشتباه آن را نپذیرفت.

روی گل ذوب‌آهن رادو می‌توانست جایگیری بهتری داشته باشد. البته شوت بی‌نظیر پهلوان شاید دیگر تکرار نشود و بیشتر از این که جایگیری رادو روی گل تاثیر داشته باشد، شوت زیبای غیرقابل‌مهار پهلوان بود که پرسپولیس را بازنده دیدار کرد. اما رادو در این بازی  چند خروج اشتباه و خطرناک داشت که نگرانی‌ها را نسبت به توانایی‌های او بیشتر کرد. در بازی‌های گذشته دروازه پرسپولیس تهدید چندانی نشده بود و ضعفهای رادو در خروج از دروازه هم با کلین‌شیت‌های این دروازبان پوشانده شده بود.

 

 شاید برانکو برای نیمکت‌نشینی دوباره رادو بعد از بازگشت بیرانوند تا  جمعه بهانه‌ای نداشت، اما رادوشوویچ دیروز خودش این بهانه را به سرمربی سرخ‌پوشان داد تا به محض آمادگی دروازبان اول، رادو به نیمکت ذخیر‌ه بازگردد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oe9yq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آمار ناامید کننده پرسپولیس در اصفهان