تاریخ انتشار: 1395/05/01 21:41
کد خبر: 272477

برانکو:به دنبال قهرمانی مقتدرانه هستیم/عادت به قهر ندارم

سرمربی تیم پرسپولیس گفت:بی صبرانه در انتظار بازی با سایپا هستیم.
 برانکو:به دنبال قهرمانی مقتدرانه هستیم/عادت به قهر ندارم

برانکو ایوانکوویچ در گفت و گویی درباره اینکه به نظر می رسد فارسی اش بهتر شده است عنوان کرد:همین طور است.تا پایان سال بهتر هم می شود.

وی درباره وضعیت پرسپولیس گفت:وضعیت ما راضی کننده است.تیم و کادر بازیکنان را نهایی کردیم و بستیم.طبیعی است بعضث از بازیکنان کمی دیرتر به تیم ملحق شدند که این هم در همه جای دنیا وجود دارد.در روزهای آینده وضعیت آنها را تثبیت می کنیم.دو بازیکن اوکراینی و مهدی طارمی اخیرا به تیم اضافه شدند.از تمرینات در اوکراین و تهران راضی هستیم.بی صبرانه در انتظار بازی با سایپا هستیم.

سرمربی پرسپولیس درباره اردوی اوکراین بیان داشت:در اردو شرایط خوبی داشتیم.هتل خوب بود.تمرینات را در کمپ دیناموکیف انجام دادیم که 8 زمین داشت.تمام برنامه هایمان را پیش بردیم.

وی پرسپولیس درباره اینکه آیا از طارمی دلخور است یا نه اظهار داشت:دلیلی ندارد از طارمی ناراحت باشم.او بر اساس قراردادش می توانست جدا شود.همین طور رامین رضاییان چنین شرایطی داشت.شاید ارزیابی شان این بود ادامه فوتبال شان در ترکیه بهتر باشد.مهدی دید بهتر است برگردد.او آقای گل لیگ برتر است و واضح است برای ما مفید خواهد بود.او از عدم حضور در تمرینات ضرر کرد.اطمینان دارم طارمی به زودی آماده می شود.

وی درباره دو بازیکن اوکراینی بیان داشت:این دو بازیکن انتظار داریم کمک زیادی به ما کنند.آنها بازیکنان باتجربه ای هستند که در تیم های قوی بازی کرده اند.گولچ هم از مولداوی آمده و طبیعی است زمان خاصی نیاز است تا آنها با تیم هماهنگ شوند.

وی درباره اینکه آیا پرسپولیس متفاوتی خواهیم دید گفت:از نقش قهرمانی فرار نمی کنیم.پرسپولیس همیشه باید گزینه قهرمانی باشد.این وظیفه بزرگ باشگاه پرسپولیس است.وظیفه ما نسبت به هواداران پرسپولیس است.نسبت به سال گذشته انتظار داریم مطمئن تر ببریم.قول قهرمانی نمی دهم اما برای قهرمانی می جنگیم.سعی می کنیم متقدرانه قهرمان شویم.

برانکو درباره اینکه آیا با کارلوس کی روش آشتی کرد یا نه اظهار داشت:من عادت ندارم با کسی قهر باشم.این جا هستم که تجربه ام را در خدمت پرسپولیس و تیم ملی قرار بدهم.

منبع : کاپ

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ankyv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بدون قهر و ناز، ستاره های همیشگی پرسپولیس