تاریخ انتشار: 1395/10/01 01:56
هفته پایانی نیم‌فصل اول لیگ برتر فوتبال
کد خبر: 241579

پرسپولیس قهرمان نیم‌فصل می‌شود؟/ دورخیز «آقا معلم» و «نعیم» برای سومی

خبرگزاری میزان- هفته پایانی نیم‌فصل اول لیگ برتر فوتبال روز جمعه با برگزاری 3 دیدار آغاز می‌شود که در مهم‌ترین دیدار پرسپولیس به مصاف سیاه‌جامگان می‌رود.
پرسپولیس قهرمان نیم‌فصل می‌شود؟/ دورخیز «آقا معلم» و «نعیم» برای سومی

 هفته پایانی نیم‌فصل اول لیگ برتر فوتبال روز جمعه با برگزاری 3 دیدار آغاز می‌شود. در مهم‌ترین دیدار این هفته، تیم فوتبال پرسپولیس میزبان سیاه‌جامگان است.

 

جمعه 3 دی 95

ساعت 15، ورزشگاه شهدای شهر قدس

پیکان - فولاد خوزستان/ نبرد همسایه‌ها

تیم‌های فوتبال پیکان و فولاد خوزستان سرنوشت تقریباً مشابهی در لیگ برتر شانزدهم داشته‌اند. پیکان و فولاد به ترتیب 6 و 5 هفته در حسرت اولین پیروزی فصل سوختند. سپس هر دو تیم روندی صعودی را در پیش گرفتند. حالا فولاد و پیکان با امتیازات مشابه به ترتیب رتبه‌های پنجم و ششم جدول رده‌بندی را در اختیار دارند. شاگردان نعیم سعداوی 11 هفته است که طعم شکست را نچشیده‌اند و در 3 دیدار اخیر خود هم به پیروزی رسیده‌اند. از سوی دیگر پیکان دو دیدار اخیر خود را با بردهای میلی‌متری یک بر صفر پشت سر گذاشته و امیدوار است نیم‌فصل اول را با پیروزی به اتمام برساند. هر یک از این دو تیم در صورت پیروزی و البته با کمی خوش‌شانسی می‌توانند به رتبه سوم جدول صعود کنند.

 

ساعت 15:15، ورزشگاه آزادی

پرسپولیس - سیاه‌جامگان/ «پروفسور» و «خداداد» به هم رسیدند

پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی نیم‌فصل و سیاه‌جامگان برای فرار از منطقه خطر در جدول رده‌بندی به پیروزی در این بازی نیاز دارند. از سوی دیگر احمد نوراللهی و امید عالیشاه برای آخرین بار می‌توانند پیراهن سرخ‌پوشان پایتخت را بر تن کنند اما اتفاقی که شاید تمامی این مسائل را تحت‌الشعاع قرار دهد، تقابل برانکو ایوانکوویچ و خداداد عزیزی است. «حماسه‌ساز ملبورن» در پاس روزهای خوبی را می‌گذراند اما برانکو، سرمربی وقت تیم ملی فوتبال کشورمان او را به تیم ملی دعوت نمی‌کرد. در نهایت «پروفسور» مقابل رسانه‌ها و فوتبال‌دوستان تسلیم شد و عزیزی را دعوت کرد. حالا این دو در قامت مربی و با شرایطی کاملاً متفاوت مقابل همدیگر قرار می‌گیرند. پرسپولیس در حال حاضر با 29 امتیاز صدرنشین است و برای مسجل کردن قهرمانی خود در نیم‌فصل باید در این دیدار پیروز شود. از سوی دیگر سیاه‌جامگان پس از 8 هفته موفق شد هفته گذشته ماشین‌سازی را شکست دهد و تا حدودی از انتهای جدول فاصله بگیرد.

 

ساعت 15:15، ورزشگاه غدیر اهواز

استقلال خوزستان - صبای قم/ «صمد» 30 تایی می‌شود؟!

صبای قم در حال حاضر با کسب تنها 9 امتیاز از 14 بازی در رتبه ماقبل پایانی جدول قرار گرفته و یکی از دو گزینه اصلی سقوط به لیگ دسته یک است. صمد مرفاوی در 29 بازی اخیر لیگ برتری خود تنها یک بار طعم پیروزی را چشیده است و زمزمه‌هایی مبنی بر اخراج او شنیده می‌شود. از سوی دیگر مدافع عنوان قهرمانی 6 دیدار است که نتوانسته به پیروزی برسد و به رتبه یازدهم جدول سقوط کرده است. بازیکنان و مربیان استقلال خوزستان پس از این دیدار در خصوص آینده خود تصمیم می‌گیرند و در صورت عدم دریافت مطالبات خود احتمال جدایی ستاره‌های این تیم وجود دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dndvq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آخر هفته سخت سرخابی‌ها در پایتخت/ دعوای دوم استقلالی‌ها در روز جنگ بی‌پول‌ها
هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال

تقابل مربیان ضد کی روش/ استقلال قعرنشین میشود؟
پیش‌بازی هفته پنجم لیگ برتر فوتبال؛