تاریخ انتشار: 1395/10/03 15:12
کد خبر: 241074

رقص سنتی دانشگر به خاطر کل کل با برزای بود!

سرپرست تیم نفت تهران با بیان این که این تیم روی برنامه هایی که داشت توانست به استقلال گل بزند، درباره بازی بعدی این تیم با تراکتورسازی گفت: امیر قلعه‌نویی مربی کار بلدی است ولی ما می‌خواهیم با برد در این بازی نیم فصل را در بالای جدول به پایان برسانیم.
رقص سنتی دانشگر به خاطر کل کل با برزای بود!

به گزارش فرتاک ورزشی، محسن خلیلی، سرپرست تیم فوتبال نفت تهران درباره پیروزی سه بر دو این تیم مقابل استقلال تهران در چارچوب رقابت‌های جام حذفی اظهار کرد: در بازی با استقلال خوشبختانه زود به گل رسیدیم و تا حدود زیادی توانستیم حملات استقلالی‌ها را خنثی کنیم. ما روی آنالیزهای قبل بازی که انجام داده بودیم نگذاشتیم آن‌ها روی توپ‌های مستقیم که در دستور کارشان بود، کاری از پیش ببرند و تمام راه‌های نفوذ به دفاع‌مان را بستیم. گل‌هایی هم که خوردیم بیش‌تر روی نداشتن تمرکز و اشتباه خطوط ما بود که آن هم یک مساله عادی در فوتبال است، چون اگر اشتباه در فوتبال رخ ندهد، گلی رد و بدل نمی‌شود.

او با بیان این که تیم نفت به قدری خوب است که در هر بازی توانسته گل به ثمر برساند، ادامه داد: ما روی ضربه‌های ایستگاهی و ارسال از جناحین کار کرده بودیم و می‌دانستیم استقلال روی این نوع ضربات ضعف دارد که خوشبختانه توانستیم روی همین برنامه هم به گل برسیم. هم‌چنین این که تیم ما توانست در دقایق پایانی و در سه دقیقه دو گل به ثمر برساند، نشان از آمادگی جسمانی و تمرکز خوب تیم ما دارد که منشا آن بازیکنان جوان و پرانگیزه ما و تلفیق آن‌ها با باتجربه‌هاست و این موضوع باعث شد که تا لحظه آخر برای پیروزی تلاش کنیم.

سرپرست تیم فوتبال نفت تهران با تاکید بر این که زمانی که تیم نفت با نتیجه دو بر یک در وقت‌های اضافه عقب افتاد، هم‌چنان امیدوار به کسب پیروزی بوده‌اند، گفت: در هر لحظه فوتبال ممکن است که برد را با باخت و باخت را با برد عوض کرد که خوشبختانه حملات پی در پی ما روی دروازه استقلال باعث پیروزی ما شد.

محسن خلیلی در واکنش به حواشی که قبل و بعد از بازی برای تیم نفت ایجاد شده بود، عنوان کرد: همیشه بازی با پرسپولیس و استقلال حواشی خاص خودش را دارد. ما آمادگی مواجه شدن با هر حاشیه‌ای را برای این بازی داشتیم. در این بازی با تیمی بازی داشتیم که در خارج از میدان بازی هم تلاش می‌کرد تا تیم ما را وارد حاشیه کند که خوشبختانه موفق نشد. البته کارهای آن‌ها روی داوری تاثیرگذار بود ولی خوشبختانه ما توانستیم با همه حواشی که وجود داشت از بازی پیروز بیرون بیایم.

او درباره شعارهایی که علیه علی دایی در ورزشگاه داده می‌شد، اظهار کرد: متاسفانه این شعارها در جایگاه تماشاگران برخی تیم‌ها و در برخی شهرها اتفاق می‌افتد. باید درباره این مسائل فرهنگ‌سازی شود و با لیدرهای تیم‌ها صحبت شود. به هر حال فوتبال چیزی است که باید به واسطه آن خوشحال شد ولی اگر قرار است که به وسیله آن به خانواده کسی توهین کنیم، دیگر نمی‌توان اسم آن را فوتبال و ورزش گذاشت. وقتی وارد ورزشگاه شدی باید به فکر تشویق و انرژی و روحیه دادن به تیم خودت باشی.

سرپرست تیم فوتبال نفت تهران با رد این موضوع که فحاشی‌ها علیه دایی سازماندهی شده بوده، گفت: احساسات و علاقه زیاد تماشاگران باعث می‌شود که اندک تماشاگرنماها از آن سوءاستفاده کنند و آن‌ها را به اشتباه بیندازند تا چنین اتفاقاتی رخ دهد.

خلیلی در ادامه درباره اخراج محمد دانشگر بازیکن تیم نفت، پس از پایان بازی توسط داور، بیان کرد: من در آن لحظه کنار داور چهارم بودم که دانشگر به خاطر بردمان شادی می‌کرد و رقص سنتی انجام می‌داد. در ضمن او با برزای دوستی قدیمی دارد و با او کل کل و شوخی می‌کرد. متاسفانه داور چهارم از این حرکت برداشت اشتباه کرد و به خورشیدی گفت که باید شماره چهار تیم ما را اخراج کند. من هم هرچه قدر به او توضیح دادم که این دو نفر با هم دوست هستند و شوخی می‌کنند، قبول نکرد و اصرار داشت که دانشگر باید اخراج شود. خورشیدی و بقیه صحنه را ندیدند ولی من کامل در جریان آن بودم. ما حتما می‌خواهیم که کمیته داوران درباره این موضوع بازنگری کند.

وی هم‌چنین درباره بازی بعدی نفت با تراکتورسازی تبریز اظهار کرد: تراکتور تیمی پرمهره و قوی است. امیر قلعه‌نویی مربی کاربلد است و می‌داند که چطور یارگیری کند. او همیشه تیمهایی را انتخاب می‌کند که پرمهره باشند و توانایی مالی برای جذب بازیکن جدید را داشته باشد تا در مواقع حساس عصای دست او باشند.

سرپرست تیم فوتبال نفت تهران با بیان این که جدای از توانایی‌های فنی تراکتور، این تیم هوادارن خونگرمی هم دارد، گفت: ان‌شاءالله با ارائه یک بازی تماشاگرپسند، هر تیمی که حقش هست امتیازات لازم را جمع می‌کند. ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که بازی که پشت سر گذاشتیم را فراموش کنیم. می‌خواهیم با سه امتیاز این بازی، جایگاه‌مان در بالای جدول که نیم فصل آن را حفظ کردیم را حفظ کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2786xn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حکایت عجیب استقلال در جام حذفی/ بازی به بازی بدتر!