تاریخ انتشار: 1395/10/04 20:50
ذخیره‌ها مقابل نفت تهران فیکس می‌شوند
کد خبر: 240704

تغییرات بی‌سابقه در ترکیب تراکتورسازی

ترکیب تیم تراکتورسازی در بازی فردای این تیم مقابل نفت دستخوش تغییراتی بی‌سابقه خواهد شد.
تغییرات بی‌سابقه در ترکیب تراکتورسازی

تیم تراکتورسازی تبریز در شرایطی فردا از ساعت 15 در ورزشگاه تختی تهران به مصاف نفت می‌رود که چند بازیکن اصلی خود را در اختیار ندارد. از میان نفرات اصلی تراکتورسازی لوسیانو ادینیو به دلیل مصدومیت و سروش رفیعی و کرار جاسم به دلیل محرومیت مقابل نفت غایب خواهند بود. از سوی دیگر سعید آقایی مدافع چپ این تیم نیز هنوز شرایط بازی کردن را پیدا نکرده است.

در ترکیب تیم تراکتورسازی فردا همچون بازی‌های گذشته محمدرضا اخباری وظیفه حراست از دروازه سرخ‌پوشان را برعهده دارد. در خط دفاع حضور ایرانپوریان، هادی محمدی و خالد شفیعی قطعی است و تنها ابهام به پست دفاع چپ برمی‌گردد. جایی که مهدی زاده و شهرام گودرزی توانایی بازی در آن را دارند اما با توجه به اینکه دو هافبک وسط تراکتور نیز غایب هستند احتمالا مهدی‌زاده در این پست قرار می‌گیرد و گودرزی به وینگر راست می‌رود.

مشکل اصلی قلعه‌نویی در بازی فردا در خط هافبک و حمله است. با توجه به غیبت کرار، رفیعی و ادینیو، سرمربی تراکتورسازی مجبور خواهد بود به بازیکنانی که کمتر در گذشته بازی کرده اند،‌میدان بدهد. علاوه بر مهدی کیانی، محمد نوری و محمد ابراهیمی که حضورشان در خط هافبک قطعی است، احتمالا قلعه‌نویی شهرام گودرزی را نیز به زمین می‌فرستد.

در خط حمله نیز احتمالا مهدی شریفی جای ادینیوی مصدوم را در کنار فرزاد حاتمی می‌گیرد.

در چنین شرایطی قلعه‌نویی کلکسیونی از بازیکنان جوان را روی نیمکت خود دارد که انگیزه زیادی برای بازی کردن دارند؛ نفراتی مثل فاخر تهامی، علیرضا رمضانی و... .

ترکیب احتمالی تراکتورسازی در بازی با نفت: محمدرضا اخباری، خالد شفیعی، هادی محمدی، محمدرضا مهدی‌زاده، محمد ایرانپوریان، شهرام گودرزی، مهدی کیانی، محمد نوری، محمد ابراهیمی، مهدی شریفی و فرزاد حاتمی.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39adzo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قلعه نویی: اگر ریشه دو، سه نفر از افراد بسوزد استقلال می‌تواند نتیجه بگیرد