تاریخ انتشار: 1395/10/05 00:41
کد خبر: 240648

بررسی آماری استقلال و منصوریان در برابر سپاهان/ استقلال متوسط، منصوریان افتضاح!

بررسی آماری استقلال و منصوریان در برابر سپاهان/ استقلال متوسط، منصوریان افتضاح!

نه استقلال و نه منصوریان؛ هیچکدام نتایج خوبی برابر سپاهان ندارند. استقلال به همان اندازه ای که برنده شده از سپاهان شکست خورده و منصوریان هم 3 برابر بردهایش، باخته.

 

علیرضا منصوریان

او فردا برای ششمین بار به عنوان سرمربی برابر سپاهان قرار می گیرد. در 5 بازی قبلی، سپاهان 3 بار برنده شده و منصوریان یک بار. در اصفهان، منصوریان یک مساوی دارد و دو باخت. تنها تیمی که فصل قبل حتی یک امتیاز هم از سپاهان نگرفت و هر دو بازی رفت و برگشت را باخت، نفت منصوریان بود.

منصوریان و ویسی 4 بار در لیگ برتر به مصاف هم رفته اند شامل یک برد و 3 مساوی متوالی. اولین دوئل این دو نفر را منصوریان برد ولی دیگر کسی برنده نشد. فصل قبل، بازیهای ویسی و منصوریان حتی یک گل هم نداشت. استقلال هم هیچکدام از 3 بازی اخیرش را نتوانسته از تیم ویسی ببرد.

 

لیگ نهم: سپاهان 3- پاس یک

لیگ چهاردهم: نفت 3- سپاهان صفر/ سپاهان یک- نفت یک

لیگ پانزدهم: سپاهان 2- نفت یک/ نفت صفر- سپاهان یک

 

استقلال

10 برد برای استقلال، 10 برد برای سپاهان و 10 تقسیم امتیاز؛ طی 30 دوئل این دو تیم در تاریخ لیگ برتر تساوی کامل حکمفرماست. استقلال در این بازیها، 38 گل زده و 36 بار هم دروازه اش باز شده است. فردا برای ششمین بار، استقلال و سپاهان در نقش جهان به مصاف هم می روند. استقلال هرگز در این ورزشگاه موفق به شکست دادن سپاهان نشده است.

از آخرین شکست استقلال برابر سپاهان هم 864 روز می گذرد. سپاهان آخرین بار بازی رفت لیگ چهاردهم را با نتیجه 3 بر یک در فولادشهر برد. در 2 سال و 4 ماه و 13 روز بعدی، استقلال 2 بار برنده شده و یک بازی هم مساوی به پایان رسید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4568eq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازگشت به عقب استقلالی ها

منصوریان در فصل نقل و انتقالات مثل قلعه نوعی نشود