تاریخ انتشار: 1395/10/05 00:56
کد خبر: 240643

آبی پوشان؛ خط خورده های بازی با سپاهان و چند میلیارد هدر رفته!

استقلال یکی از پر مهره ترین تیم های لیگ برتر است ولی همین نفرات گرانقیمت نیز در خیلی وقت ها از روی سکوها یا پای گیرنده های تلویزیونی باید نظاره گر بازی آبی پوشان باشند.
آبی پوشان؛ خط خورده های بازی با سپاهان و چند میلیارد هدر رفته!

 گویا علیرضا منصوریان بعد از باخت به نفت تهران بالاخره به این نتیجه رسیده که اسم‌ها بازی نمی‌کنند و راضی شده بازیکنان ضعیف این هفته‌های لیگ و جام حذفی را سکونشین کند. سرمربی آبی‌پوشان یک روز قبل از بازی با سپاهان نام فرشید باقری و بختیار رحمانی را از لیست 18 نفره استقلال خط زد تا این دو بازیکن هم به جمع میلیاردر‌های سکونشین استقلال اضافه شوند.

امین حاج محمدی که امسال قرص و محکم به سکوها چسبیده و میثم مجیدی هم که بازی کردن از یادش رفته و تماشاگر بودن را یاد گرفته، این هفته دو مهمان میلیاردی دیگر هم کنار خود می‌بینند. بختیار رحمانی که با قرارداد میلیاردی و سلام و صلوات به استقلال آمد، نه‌ تنها گره کور خط میانی استقلال را باز نکرد، که خود گره‌ای بر نابسامانی‌های این فصل استقلال منصوریان شده است.

فرشید باقری هم که چنان از طرف منصوریان شانتاژ خبری شده بود که به عنوان منجی استقلال شناخته شد و قیمتش در طی چند هفته از 150 میلیون به 950 میلیون رسید. بازیکنی که بارها در این فصل نشان داد در حد و اندازه‌های استقلال تهران نیست و پیراهن آبی‌ها حداقل این فصل برایش گشاد است. به این لیست نجومی، احتمالاتی مثل علی قربانی 650 میلیونی را هم اضافه کنید.

حالا سکوهای استقلال گران‌تر از لیست یازده بازیکن اصلی بعضی از تیم‌های لیگ برتری شده است. در حالی که پولدارها نه نتیجه خوبی گرفته‌اند و نه نمایش دلچسبی ارائه می‌دهند. میلیاردها تومان پولی که از بودجه وزارت ورزش برای رویافروشی‌های منصوریان هزینه شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vovyp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عجیب ترین تغییر استقلال در بازی فردا / رحمتی درون دروازه نمی ایستد

منصوریان قید این هفت نفر را میزند
تمام بازیکنانی که نیم فصل از استقلال میروند