تاریخ انتشار: 1395/10/08 17:36
نه‌ تنها مبعلی بلکه هیچ بازیکنی از نفت جدا نمی‌شود
کد خبر: 239753

شهریاری: نصف استقلال و پرسپولیس نفتی هستند

سرپرست باشگاه نفت تهران گفت: همین حالا نصف بازیکنان استقلال و پرسپولیس نفتی هستند و انگار همه تیم‌ها باید بازیکن بسازند و در اختیار این تیم‌ها قرار بدهند.
شهریاری: نصف استقلال و پرسپولیس نفتی هستند

حسین شهریاری در خصوص پیشنهاد باشگاه استقلال به ایمان مبعلی بازیکن این تیم گفت: ما روز جمعه یک بازی حساس مقابل سپاهان در جام حذفی داریم که الان همه فکر ما به این بازی است و به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم. این را هم بگویم که تحت هیچ شرایطی به هیچ بازیکنی اجازه جدایی نخواهیم داد.

وی در مورد اینکه از طرف دیگر باشگاه پرسپولیس هم به‌دنبال جذب ایگور پراهیچ است و موضع باشگاه نفت در قبال این بازیکن چیست، ادامه داد: درباره پراهیچ من چیزی ندیده‌ام.

سرپرست باشگاه نفت در مورد اینکه علی دایی در نشست خبری بازی با استقلال عنوان کرده بود پرسپولیسی‌ها اگر پراهیچ را می‌خواهند درخواست رسمی به باشگاه بدهند، ادامه داد: باید بگویم که باشگاه نفت و علی دایی یکی هستند و همه ما یک تیم واحد هستیم. شرایط ما به این‌گونه است که در حال حاضر فقط به بازی روز جمعه در جام حذفی فکر می‌کنیم و موضوع دیگری مدنظر ما نیست.

شهریاری در ادامه اظهار داشت: کار باشگاه‌هایی که قبل از پایان بازی‌ها ما در جام حذفی به بازیکنان‌مان پیشنهاد دادند واقعاً غیرحرفه‌ای است. آنها اجازه می‌دادند بازی ما مقابل سپاهان تمام می‌شد و بعد از آن خیلی عادی بود که به بازیکنی پیشنهاد بدهند، اما رسانه‌ای کردن این مسائل اصلاً قشنگ نیست. شما ببینید همه تیم‌ها بازیکن می‌سازند و در اختیار استقلال و پرسپولیس قرار می‌دهند. همین الان نصف بازیکنان پرسپولیس و استقلال نفتی هستند. این‌طور نمی‌شود که پیش از شروع فصل و حتی در میانه فصل بیایند و بازیکنان ما را ببرند. کجای دنیا چنین اتفاقی می‌افتد؟ آن‌وقت نام لیگ‌مان را هم حرفه‌ای می‌گذاریم. آیا فوتبال حرفه‌ای این‌گونه است؟


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2akpvk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نتایج ضعیف استقلال برابر تیمهای بالای جدولی