تاریخ انتشار: 1395/10/09 12:33
کد خبر: 239581

فرق سرمربی پرسپولیس با منصوریان در نقل و انتقلالت نیم فصل

لیست خرید سرمربیان سرخابی‌های پایتخت برای نیم فصل دوم لیگ برتر مشخص شده است. نکته جالب توجه درباره لیست برانکو و منصوریان تفاوت دیدگاه‌های این دو مربی است.
فرق سرمربی پرسپولیس با منصوریان در نقل و انتقلالت نیم فصل

،برانکو که در پرسپولیس دیوار دفاعی فوق‌العاده‌ای ساخته و در 15 بازی نیم فصل اول تنها 5 بار دروازه تیمش را باز شده دیده، شجاع خلیل‌زاده و ایگور پراهیچ، دو مدافع وسط سپاهان و نفت تهران را در لیست خرید اصلی خود قرارداده است. این درحالی است که پرسپولیس با وجود موفق بودن در موقعیت‌سازی، نتوانسته آنطور که باید، در گل‌زنی موفق عمل کند و صدرنشین لیگ برتر، تنها 18 گل در 15 بازی به ثمر رسانده است. اما برانکو گویا هنوز بازیکنی را برای نوک خط حمله تیمش در نظر نگرفته است.

در استقلال منصوریان اما اوضاع کاملا برعکس پیش می‌رود. سرمربی آبی‌ها که بارها و بارها چهار بازیکن خط دفاعی تیمش را تغییر داده، تا بازی انتهایی نیم فصل هم نتوانست ترکیب مورد نظر خود را پیدا کند. استقلال در 15 بازی 14 گل خورد و مدافعان این تیم هم چندان در این آمار نسبتا ضعیف بی‌تقصیر نبوده‌اند. اما گویا منصوریان برای رفع مشکلات دفاعی تیمش به همین بازیکنان دل‌ خوش کرده و قصد تقویت این خط دفاعی‌ را ندارد. در خط حمله هم استقلال به اندازه پرسپولیس به گل رسیده و به جز بازی دربی، در همه بازی‌ها موفق به گلزنی شده است. اما منصوریان که در ابتدای فصل در خط هافبک و حمله خریدهای بزرگی انجام داده بود، همچنان اصرار به خرید مهاجم و هافبک هجومی دارد. از زهیوی تا مبعلی.

باید دید استراتژی‌های این دو مربی برای نمایندگان ایران در جام باشگاه‌های آسیا و در نیم فصل دوم لیگ برتر چه دستاوردی خواهد داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g5wlx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیسی ها و استقلالی ها طرفدار رئال هستند یا بارسا؟