تاریخ انتشار: 1395/10/09 23:03
کد خبر: 239417

منصوریان در یک بازی خطرناک/بزرگوار از چاله به چاه نیفتی!/زورآزمایی علیمنصور با این همه میم!

منصوریان در یک بازی خطرناک/بزرگوار از چاله به چاه نیفتی!/زورآزمایی علیمنصور با این همه میم!

سرمربی استقلال که از طریق ائتلاف با میم ها به تیم محبوبش آمد، حالا برای کنار زدن این شرکای سابق، وارد بازی خطرناکی شده که مصداق بارز از چاله به چاه افتادن است.

علیرضا منصوریان که تازه یادش افتاده سرمربی استقلال است و سرمربی نباید حد خود را تا یک تدارکاتچی پایین بیاورد، در رویکرد تازه اش می خواهد تیم خود را از آدم های بانفوذ که در دایره قدرت هستند و در تمام تصمیم گیری ها دخالت می کنند، پاک کند.

رویکرد خوبی است. منطق دارد، حتی اگر عالم و آدم بگویند منصوریان رد داده (!) و بختیار رحمانی و آرش افشین و فرشید باقری و کاوه رضایی که خودش خریده را نمی خواهد، باز هم حق با منصوریان است که اگر دلش با کاپیتان استقلال صاف نیست، تمام کسانی که در حلقه یاران کاپیتان هستند را حذف کند. این را البته یک دوست هم به علیمنصور گفته بود؛ بزرگوار، اگه زورت نمی‌رسه فلانی رو حذف کنی، آدماش رو بذار کنار!

علیرضا منصوریان حالا زورآزمایی می کند. امین حاج محمدی، بختیار ، آرش و فرشید که از کانال خاص آمده اند، باید بروند، شاید کاوه هم رفتنی باشد درست مثل کاپیتان که منصوریان او را نمی خواهد. یعنی تا این لحظه سفت و محکم ایستاده و می گوید او را نمی خواهم!

علیرضا منصوریان بیرون تیم را هم مثل فضای داخل پاکسازی می کند. او که یادش نرفته از طریق ائتلاف با میم ر و میم ب به استقلال رسید، حالا می خواهد از دست میم ها خلاص شود. این وسط تیم رقیب رسانه دارد و دوستان نزدیکی در برخی رسانه های تاثیرگذار کاشته و منصوریان هم از اهرم رسانه ای استفاده می کند.

او هم در رسانه های تاثیرگذار نفر دارد اما به این نفرات قانع نیست و می خواهد بازی را به سمت و سوی فضا سازی در فضای مجازی ببرد اما غافل از این که آدم های خوبی را برای این کار انتخاب نکرده است.

این روزها یک کانال مجهول به اسم حمایت از منصوریان شروع به تخریب میم ها کرده و این وسط راست و دروغ را با هم مخلوط می کند و به خورد مردم می دهد.

این کانال که گفته می شود حافظ منافع منصوریان است و میم ها را می زند، طی روزهای اخیری تهمت هایی به یک عده فعال رسانه ای زده و در قبال برخی رسانه ها بی اخلاقی می کند. این بی اخلاقی قطعا واکنش رسانه هایی که مورد اتهام قرار گرفته اند را به دنبال خواهد داشت.

رسانه ای که برای اولین بار خبر نیمکت نشینی رحمتی را منعکس کرده و برای اولین بار از قرار گرفتن نام رحمتی در لیست فروش خبر داده، متهم می شود به حمایت از رحمتی!

علیمنصور البته این وسط بی تقصیر است، او در حالی که برای بیرون آمدن از چاله میم ها تلاش و تقلا می کند، بی هوا در حال افتادن به چاهی است که انتها ندارد! فراموش نکنیم میم ها آدم خودشان بودند اما این زوج لولک و وبولک گماشته دیگران هستند.

آدم هایی که برای رسیدن به استقلال و نشستن روی صندلی های درجه دو و سه این باشگاه سر و دست می شکنند و البته گماشته آدم های دیگری هستند که قبلا مدیرعامل استقلال بودند و این باشگاه را تا مرز نابودی و ویرانی کامل بردند، حالا به منصوریان نزدیک شده اند.

آنها در ظاهر دنبال همکاری با منصوریان و گرفتن صندلی و تقسیم غنائم هستند اما آنهایی که سرنخ این دو نفر را در دست دارند و سر رشته این خلاف دست شان است، به کمتر از مدیرعاملی و قائم مقامی باشگاه رضایت نمی دهند. آنها می خواهند فعلا سربازهای پیاده خود را وارد بازی کنند تا زمینه برای ورود خودشان فراهم شود.

علیرضا منصوریان حق دارد به عنوان سرمربی استقلال شریکی برای تصمیم گیری های فنی نخواهد و آدم های بانفوذ را حذف کند اما باید مراقب باشد از چاله به چاه نیفتد.

پرونده اختلافات درونی استقلال همچنان باز است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qjwzj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رونمایی از استقلالی های جدید