تاریخ انتشار: 1395/10/11 13:32
کد خبر: 239158

آقای بازیگر مدافع رحمتی؛ تمدن 10 هزار ساله ایران چه شد؟!

اتفاقاتی که اخیرا برای مهدی رحمتی در استقلال رخ داده، به نوعی یادآور شرایط چند سال پیش او در تیم ملی است. امروز شاید منصوریان و دوستانش درست در نقطه‌ای ایستاده باشند که سال‌ها پیش کی‌روش آنجا بود.
آقای بازیگر مدافع رحمتی؛ تمدن 10 هزار ساله ایران چه شد؟!

وقتی سرمربی تیم ملی رحمتی را برای همیشه کنار گذاشت، خیلی‌ها از این اتفاق شوکه و متعجب شدند. در آن زمان مخالفت‌های زیادی هم با این موضوع به عمل آمد، اما شاید تندترین واکنش مربوط به یک بازیگر مطرح سینما بود. داریوش ارجمند که از قضا هوادار سرسخت استقلال هم محسوب می‌شود، همان روزها به دفعات خواهان بازگشت رحمتی به تیم ملی شد.

او حتی بهار سال92 در جمع خبرنگاران مطالب بسیار تند و عجیبی خطاب به کی‌روش به زبان آورد و برای او ضرب‌الاجل تعیین کرد. ارجمند گفته بود: «پرتغالی؛ شما به کشوری آمده‌ای که سابقه و تمدن 10هزار ساله دارد. وقتی چند خبرنگار سوالی را مطرح می‌کنند، نباید جلسه را ترک کنی و بروی. این کار درستی نیست. حق نداری با اصحاب رسانه که نمایندگان افکار عمومی هستند این‌گونه برخورد کنی. پرتغالی؛ تا روز جمعه به تو وقت می‌دهم که از مردم ایران بابت این رفتارها عذرخواهی کنی. تو در همین ایران است که فرصت بزرگ و پول خوبی را به دست آورده‌ای و باید به خواست مردم احترام بگذاری. این رفتارها قابل قبول نیستند. کاری کن که سال‌ها بعد اگر گذارت به ایران افتاد، بتوانی با مردم این سرزمین کهن رودررو شوی.»

ارجمند در آن مصاحبه خیلی سعی کرده بود لحن حماسی به کار بگیرد و فضای فوتبال ایران را تحت تاثیر قرار بدهد. مطابق انتظار اما «جمعه» مورد نظر داریوش‌خان هیچ‌وقت از راه نرسید و کی‌روش هرگز رحمتی را نبخشید. امروز اما سوال این است که وقتی خود استقلالی‌ها هم دارند همان کار کی‌روش را با رحمتی انجام می‌دهند، باز ارجمند حاضر است بیانیه بدهد و ضرب‌الاجل تعیین کند یا نه؟ شاید هم استاد به تدریج متوجه شده لااقل در این مورد حق با مربی پرتغالی بوده و این مساله ارتباطی به تمدن 10هزار ساله ایران نداشته است!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j8wxo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



واکنش افتخاری به ماموریت مذاکره خسرو با شهباززاده!