تاریخ انتشار: 1395/10/14 21:49
افشین رفت، کاوه غایب در تمرینات؛
کد خبر: 238311

خرید مهاجم؛ واجب‌تر از نان شب برای منصوریان

سرمربی استقلال با توجه به شرایط رختکن این تیم، نیاز دارد که هرچه سریعتر برای خرید یک مهاجم اقدام کند.
خرید مهاجم؛ واجب‌تر از نان شب برای منصوریان

استقلال روز سه شنبه آرش افشین را رسما از دست داد و حالا در تمرینات این تیم تنها یک مهاجم مرکزی تخصصی یعنی علی قربانی حضور دارد. هر چند جابر انصاری و محسن کریمی به همراه کاوه رضایی بازیکنانی هستند که در نیم فصل ابتدایی لیگ در خط حمله به میدان رفتند، اما این بازیکنان به دلایل مختلف گزینه های قابل قبولی برای حضور در این پست نیستند.

 

جابر انصاری و محسن کریمی برای حضور به عنوان بال کناری قابلیت های زیادی دارند اما حضور این دو بازیکن در پست مهاجم مرکزی باعث می شود قابلیت های این دو بازیکن کمتر به چشم بیاید. کاوه رضایی، دیگر مهاجم آبی ها در هفته گذشته از تمرین کردن با استقلال خودداری کرده تا طبیعتا آهسته آهسته از شرایط مسابقه و آرمانی او در آستانه شروع لیگ کم شود. رضایی در نیم فصل اول نشان داده بازیکن پردردسری است و باتوجه به بندهای قراردادش هر زمان می تواند از این تیم جدا شود.

 

به این ترتیب سرمربی آبی ها این روزها تنها یک علی قربانی در اختیار دارد که مدتها از آخرین گلزنی او برای استقلال می گذرد. سرمربی آبی ها در دیدار دوستانه درون تیمی روز سه شنبه نیز تنها این بازیکن را برای خط حمله در اختیار داشت و در جریان این بازی نیز برزای، مگویان، باقری و رحمانی برای تیم او گلزنی کردند که هیچکدام بازیکن خط حمله نبودند.

 

سرمربی استقلال البته به خوبی نیاز به مهاجم را تشخیص داده و به همین دلیل نام زهیوی و شهباززاده را در لیست خود قرار داده اما این دو بازیکن با استقلال فرسنگها فاصله دارند و سرمربی استقلال باید هرچه سریعتر برای خرید یک مهاجم شش دانگ اقدام کند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k9m9v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهاجمی که منصوریان نتوانست از او بازی بگیرد
خداحافظی زود هنگام آرش افشین