تاریخ انتشار: 1395/10/15 13:22
کد خبر: 238217

پیغام مهم کی روش به ملی پوشان؛ به پرسپولیس نروید!

دعوای اخیر سرمربی های پرسپولیس و تیم ملی و اخراج سرخپوشان از اردوی تیم ملی، همه چیز را به ضرر پرسپولیسی ها برگردانده است.
پیغام مهم کی روش به ملی پوشان؛ به پرسپولیس نروید!

به گزارش فرتاک ورزشی، دیپورت کردن 7 بازیکن ملی پوش پرسپولیس به ایران، علاوه بر بازیکنان این تیم، بسیاری دیگر از بازیکنان تیم ملی را هم نگران کرده است.

بازیکنانی مثل سروش رفیعی و عزت الله پورقاز، که برای پیوستن به پرسپولیس با این تیم وارد مذاکره شده و امیدوار بودند با حضور در این تیم، راه‌شان برای رسیدن به ترکیب اصلی هموار شود.

در دو فصل اخیر، حضور در پرسپولیس مسیر خوبی برای رسیدن به تیم ملی بوده است. کمال کامیابی‌نیا، مهدی طارمی و محمد انصاری از این تیم به تیم ملی رسیدند و علیرضا بیرانوند و رامین رضاییان از نیمکت به ترکیب اصلی منتقل شدند.

همین موضوع، انگیزه زیادی به بازیکنان لیگ برتری مثل رفیعی و پورقاز می‌داد تا در صورت ناکامی در رسیدن به اروپا، از دروازه پرسپولیس به اهداف‌شان در تیم ملی برسند.

دعوای اخیر کارلوس کی‌روش و برانکو ایوانکوویچ و اخراج بازیکنان پرسپولیس از اردوی تیم ملی، همه چیز را به ضرر سرخپوشان برگردانده است.

حالا ستاره‌های بزرگ لیگ برتری نگرانند حضور در پرسپولیس، آن‌ها را هم قربانی دعوای کی‌روش و برانکو کند و جایگاه فعلی‌شان در تیم ملی را هم از دست بدهند. مثل 7 بازیکنی که امروز به جای دبی، در تهران هستند!

تذکر دیروز کی روش به رفیعی که اگر با پرسپولیس قرارداد بسته ای تو هم باید برگردی، در همین راستا قابل تحلیل است. قطعا سرمربی پرسپولیس بهتر از هر کسی می داند که مذاکرات رفیعی با پرسپولیس در چه مرحله ای است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qj9nj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دلیل ملی پوش شدن دو مصدوم پرسپولیس/ حرفه‌ای‌گری به سبک کی‌روش