تاریخ انتشار: 1395/10/15 15:23
کد خبر: 238177

آندو قصد بازگشت دارد، نظر علی منصور چیست!

آندرانیک تیموریان گفت: من هیچ شرطی برای استقلال ندارم. حقیقت این است که دوست دارم به استقلال برگردم اما همانطور که گفتم در حال حاضر موافقت باشگاه ماشین‌سازی برایم از همه چیز مهم‌تر است.
آندو قصد بازگشت دارد، نظر علی منصور چیست!

به گزارش فرتاک ورزشی، باشگاه استقلال برای بازگرداندن آندرانیک تیموریان از خود علاقه نشان داده است. در آخرین نشستی که میان منصوریان و افتخاری انجام شده، سرمربی آبی‌ها با اشاره به اینکه در شرایط فعلی امکان بازگشت مبعلی وجود ندارد، خواستار جذب آندرانیک تیموریان شده است.

این خبر روز گذشته در برخی سایت‌ها منتشر شد که نشان می‌داد استقلالی‌ها سخت به دنبال تقویت تیم خود بخصوص در خط میانی هستند اما تیموریان در حال حاضر بازیکن تیم ماشین‌سازی تبریز است و به این تیم تعهد اخلاقی دارد. با توجه به اینکه آندو هنوز بازیکن ماشین‌سازی محسوب می‌شود، جذب او برای استقلالی‌ها قدری دشوار می‌شود، مگر آنکه مسوولان باشگاه استقلال فکر آنجا را هم کرده باشند و بخواهند در راستای بازگرداندن هافبک باارزش سال‌های پیش خود با باشگاه ماشین‌سازی مذاکراتی جدی را ترتیب دهند.

 

از سویی دیگر باید دید که تیموریان آیا می‌خواهد دوباره به استقلال بازگردد؟! این سوال را با آندو درمیان می‌گذاریم و هافبک باتجربه سابق باشگاه استقلال و تیم ملی ایران با حس متفاوتی می‌گوید: «علاقه‌ام به استقلال را هیچ وقت نمی‌توانم پنهان کنم. من خودم را متعلق به این تیم می‌دانم.»

ممکن است باشگاه ماشین‌سازی با جدایی‌ات موافقت نکند؟

 اینکه آنها مخالفت کنند یا موافقت را من نمی‌دانم. باشگاه استقلال اگر من را می‌خواهد باید با آنها مذاکره کند. بعد حتما آنها من را می‌خواهند و در این باره حرف می‌زنند و در نهایت تصمیم می‌گیریم.

انگار خودت هم تمایل زیادی به بازگشت داری؟

 حقیقت این است که دوست دارم به استقلال برگردم اما همانطور که گفتم در حال حاضر موافقت باشگاه ماشین‌سازی برایم از همه چیز مهم‌تر است.

جایی نوشته بودند که باشگاه استقلال با تو مستقیم صحبت کرده است. این خبر را تایید می‌کنی؟

 نه، هیچ صحبتی با من نشده است. البته من هیچ وقت شخصا در این باره حرفی نمی‌زنم. مدیربرنامه‌های من سرژیک تیموریان برادرم است. شاید با او صحبتی شده که من اطلاعی ندارم.

چرا شخصا با استقلالی‌ها حرف نمی‌زنی؟

 چون این کار را حرفه‌ای نمی‌دانم. بازیکن باید مدیر برنامه داشته باشد که من هم همه امور را به آقا سرژیک واگذار کردم.

برای استقلالی‌ها شروطی داری؟

 نه، من هیچ شرطی برای استقلال ندارم. البته در این باره باید برادرم نظر نهایی را بدهد.

خیلی‌ها هنوز نمی‌دانند چرا و به چه دلیل دو فصل پیش از استقلال جدا شدی

 برای خودم هم همیشه سوال بوده که چرا باشگاه استقلال آن زمان شرایط را برای ماندن من فراهم نکرد. البته صحبت درباره گذشته دیگر فایده‌ای ندارد. بهتر است درباره آینده حرف بزنیم و دیگر کاری به گذشته‌ها نداشته باشیم.

و اگر ماشین‌سازی با جدایی‌ات مخالفت کرد؟

 برای من در حال حاضر نظر باشگاه ماشین‌سازی محترم است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2akvry

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش پورکیانی به توافق استقلالی ها با بازیکنش