تاریخ انتشار: 1395/10/15 20:26
کد خبر: 238113

خلیلی:بازیکن مازاد نداریم، سه بازیکن جذب خواهیم کرد

سرپرست تیم نفت گفت:یم نفت بازیکن مازاد نخواهد داشت و سه جای خالی داریم.
خلیلی:بازیکن مازاد نداریم، سه بازیکن جذب خواهیم کرد

محسن خلیلی اظهار داشت: علاوه بر تمرینات ویژه دروازه‌بانی و گروهی دیروز و امروز، در تمرین ظهر امروز آقای دایی تمرینات ویژه‌ای را برای اینکه سه دروازه‌بان خارجی و مدافع غنایی بیشتر مورد بررسی قرار گیرند در نظر گرفت. دیروز هم تمرینات ویژه‌ای انجام شد و آقای غلامپور سه دروازه‌بان خارجی حاضر در تمرین را زیرنظر گرفت. بعد از پایان دو تمرین صبح و عصر دیروز و امروز علی دایی پس از مشورت با بهزاد غلامپور و دستیارانش، سه دروازه‌بان الساولوادوری، افغانستانی و لهستانی و مدافع غنایی را تایید نکرد و به بنده اطلاع داد که نفرات نامبرده از فردا در تمرینات حضور نیابند.

وی از برگزاری جلسه 4 ساعته دایی و دستیارانش خبر داد و گفت: در جلسه 4 ساعته‌ای که امروز و بین فاصله تمرین صبح و عصر در ورزشگاه نوبنیاد و در اتاق مربیان برگزار شد در مورد برنامه‌های تمرینی و اردویی و همچنین نقل‌وانتقالات مفصل صحبت شد. بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه برنامه تمرینات نفت تهران با توجه به اعلام برنامه توسط سازمان لیگ مشخص شد و از هم اکنون بازیکنان می دانند تا تعطیلات نوروز در چه روز و ساعتی چه تمرینی پیش رو خواهند داشت. همچنین با توجه به وقفه‌‌هایی که در لیگ خواهیم داشت دو اردو پیش‌بینی شده و همه این موارد با بازیکنان و باشگاه در میان گذاشته خواهد شد تا برنامه‌ریزی‌های لازم انجام گیرد.

خلیلی درباره نقل‌وانتقالات گفت: یکی از محورهای جلسه امروز مسائل مربوط به نقل و انتقالات بود. آقای دایی گزینه‌هایی مدنظر دارد و با دستیارانش هم صحبت کردند. تیم نفت بازیکن مازاد نخواهد داشت و سه جای خالی داریم که بر این اساس با توجه به گزینه‌هایی که مد نظر آقای دایی هستند اقدام خواهد شد و نفرات مدنظر به آقای شهریاری اعلام می شود.

محسن خلیلی در پایان گفت: همچنین طی دو روز اخیر چند بازیکن ایرانی جوان که سابقه بازی در لیگ یک یا دو را داشته و بزرگسال یا زیر 23 سال بودند در تمرینات شرکت کردند اما هیچ کدام مورد تایید نگرفتند. ضمن آرزوی موفقیت نظر کادر فنی را به 4 بازیکن خارجی نیز اعلام کردیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mb5jj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مخالفت جدی دایی با پیوستن مبعلی به استقلال