تاریخ انتشار: 1395/10/16 00:37
کد خبر: 238042

منصوریان به خاطر رحمتی مقابل هیئت مدیره ایستاد!

موضوع منصوریان و رحمتی هر روز که می گذرد دارای ابعاد تازه ای می شود و این بار گویا منصوریان در دفاع از کاپیتان سخن گفته است.
منصوریان به خاطر رحمتی مقابل هیئت مدیره ایستاد!

،چند روزی از جلسه مهم هیئت مدیره استقلال می گذرد. جلسه ای که باعث شد منصوریان بعد از یک هفته روبروی خبرنگارن بایستد و درباره مهدی رحمتی و جدایی اش از استقلال حرف بزند و بگوید او جایی نمی رود.

منصوریان البته قبل از این حرفهای تقریبا حمایتی، یک حمایت تمام و کمال از مهدی رحمتی در جلسه کرده بود. تمامی اعضای هیئت مدیره موافق کنار گذاشتن رحمتی و قرار دادن نام او در لیست فروش بودند ولی منصوریان، تصمیم همه را «وتو» کرد.

بعد از اینکه اعضای هیئت مدیره حرفهای شان را زدند، منصوریان آنها را خطاب قرار داد و اعلام کرد هر کسی باید در چارچوب حیطه وظایفش حرف بزند، تصمیم بگیرد و عمل بکند. او از اعضای هیئت مدیره خواست به هیچ وجه وارد مسایل فنی نشوند و اگر هم نظری دارند، قبل از اعلام کردنش در رسانه ها با او در میان بگذارند.

درباره قضیه رحمتی هم منصوریان از اعضای هیئت مدیره خواست هرگونه تصمیم گیری درباره بازیکنان را به او بسپارند چون سرمربی باید جوابگوی اتفاقات فنی و نتایج باشد. منصوریان حتی به اعضای هیئت مدیره گفته در صورت رضایت دادن برای جدایی رحمتی، استقلال می خواهد برای جانشینی حسینی به سراغ چه دروازه بانی برود. او گفته اهل تصمیم گیری های عجولانه و شتاب زده نیست و به همین دلیل هم، چند روزی فرصت خواسته بود تا با سنجیدن همه جوانب، نظر نهایی اش را بدهد.

بعد از حرفهای منصوریان که توام با ناراحتی او بود، مسعود معینی به نمایندگی از بقیه اعضا به سرمربی استقلال گفته آنها فقط نظرشان را گرفته اند و این منصوریان است که باید تصمیم نهایی را بگیرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rkozw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش رحمتی به اتفاقات اخیر از جنس امیر تتلو

نیازی به حاشیه‌سازی برای استقلال ندارم؛ حاشیه‌سازان کاملا مشخص هستند
فتح‌الله‌زاده : در مورد اختلاف منصوریان و رحمتی ورود نمی‌کنم