تاریخ انتشار: 1395/10/16 13:06
کد خبر: 237991

پرسپولیس شنبه پای میز مذاکره با بمب نقل و انتقالات می نشیند

با وجود تردیدهایی که ملی پوش تراکتورسازی دارد، تلاش های پرسپولیس برای جذب وی همچنان ادامه دارد.
پرسپولیس شنبه پای میز مذاکره با بمب نقل و انتقالات می نشیند

به گزارش فرتاک ورزشی، از باشگاه پرسپولیس خبر رسید بعد از پایان اردوی تیم ملی در دوبی و بازگشت ملی پوشان به ایران مدیریت باشگاه سریعا با سروش رفیعی وارد مذاکره رسمی و جدی خواهد شد. اعلام شده که این مذاکرات شنبه انجام خواهد شد.

البته دور تازه دعواهای کارلوس کی روش و برانکو ایوانکوویچ می تواند روی این مذاکرات سایه ای سنگین انداخته و پرسپولیسی ها هم در مورد این مذاکرات دچار شک و تردید هایی هستند اما می خواهند روز شنبه تکلیف این پرونده را برای خودشان روشن کنند.

از سوی دیگر از اردوی تیم ملی خبر می رسد که رفیعی هم برای پیوستن به پرسپولیس حسابی دچار شک و تردید شده است. خبر دستگیری یکی از افراد متمول ورزش و شایعه این که فرد موردنظر حسین هدایتی است؛ کسی که قول هایی به سروش درباره پیوستن به پرسپولیس داده است.

پرسپولیسی‌ها امیدوار بودند که بعد از بازگشت تیم ملی از اردوی امارات و مذاکره با سروش رفیعی بتوانند بمب نقل وانتقالات را ترکانده و پای ستاره تراکتوری را به تهران بازکنند. انتشار عکس‌هایی قبل از سفر سروش به امارات امید هواداران را بیشتر هم کرد. حالا اما با انتشار این خبر اندک امید آنها برای جذب این ستاره و یا ترکاندن هر بمب دیگری در نقل و انتقالات نیم‌فصل به صفر نزدیک شده است.

جنگ اخیر کی روش با برانکو هم که حسابی دل سروش را برای پرسپولیسی شدن لرزانده است.

به‌راه افتادن این شایعات و اتفاقات بیش از همه تراکتورسازی را خوشحال می‌کند که می‌توانند راحت‌تر و با قیمت کمتری بازیکنشان را حفظ کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vodlj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی پرسپولیس در آستانه ضرر هنگفت بیست میلیاردی!