تاریخ انتشار: 1395/10/17 02:08
کد خبر: 237820

هواداران پرسپولیس نگران نباشند/ جنس اینها با رحمتی فرق دارد

بعد از آنکه مناقشه بین کارلوس کی‌روش و برانکو ایوانکوویچ بالا گرفت و هفت بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس از اردوی امارات به تهران بازگردانده شدند، فرضیه عدم دعوت این نفرات به اردوهای بعدی تیم ملی در محافل ورزشی مطرح شد. از آنجا که یک بار کی‌روش روی اسم مهدی رحمتی و هادی عقیلی خط قرمز کشید و دیگر هیچ‌وقت حاضر نشد این نفرات را به تیم ملی برگرداند، این شایعه به وجود آمده که حالا همان سرنوشت در انتظار تمامی بازیکنان پرسپولیس است و آنها دیگر تا زمان حضور کی‌روش در ایران به تیم ملی دعوت نخواهند شد!

هیچکس از درون مغز کارلوس خبر ندارد و نمی‌داند تصمیم غیرمنتظره بعدی او چیست؟ با این وجود هر طور که به ماجرا نگاه کنیم خیلی دور از ذهن است که کی‌روش همان بلای رحمتی و عقیلی را سر پرسپولیسی‌ها بیاورد. واضح است که جنس اتفاقی که برای این دو گروه رخ داد خیلی با هم فرق می‌کند. عقیلی یکی از اردوهای تیم ملی را به میل خودش ترک کرد و البته رحمتی هم در مصاحبه با یک خبرگزاری مدعی شد تصمیم گرفته موقتا از تیم ملی خداحافظی کند. به این ترتیب هر دوی این نفرات خودشان به تیم ملی پشت کردند، در حالی که پرسپولیسی‌ها مطلقا چنین کاری انجام نداده‌اند و درگیری کی‌روش و برانکو باعث لغو حضور آنها در اردوی امارات شده است.

فراموش نکنیم پیش از آغاز لیگ شانزدهم نیز اعتراض‌های برانکو باعث لغو دو اردوی خارجی تیم ملی شد، اما بعد از آن پرسپولیسی‌ها در همه اردوها حاضر بودند و هیچ مشکلی پیش نیامد. به روایت روشن‌تر، کی‌روش می‌داند که این درگیری ربطی به بازیکنان ندارد و در فیفادی‌ها باشگاه پرسپولیس نمی‌تواند مانع از حضور بازیکنانش در اردوی تیم ملی شود. پس در مجموع خیلی دور از ذهن است که سرخپوشان برای همیشه از سوی کی‌روش طرد شده باشند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wpdgd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



کامیابی نیا پرسپولیسی  مثل حاج صفی سپاهان و انصاری فولاد!