تاریخ انتشار: 1395/10/17 16:54
کد خبر: 237726

بازگشت ستاره سابق استقلال به جمع آبی ها!

یکی از گزینه های علیرضا منصوریان در نیم فصل دوم، آندرانیک تیموریان است. با وجود اینکه باشگاه ماشین سازی هر گونه مذاکره از سوی استقلال با تیموریان را رد کردند، اما استقلالی ها با خود این بازیکن به توافق اولیه رسیدند.
بازگشت ستاره سابق استقلال به جمع آبی ها!

به گزارش فرتاک ورزشی، قرار شده که تیموریان خودش رضایت نامه اش را از ماشین سازی بگیرد.

بر اساس فلسفه جدید علیرضا منصوریان درباره لیست مازاد استقلال که گفته با جذب هر بازیکن یکی از تیم جدا می شود، در صورت آبی پوش شدن تیموریان، فرشید باقری از لیست استقلال خارج می شود.

استقلال با جذب تیموریان، امید ابراهیمی و روزبه چشمی را نیز در این پست دارد تا با این شرایط باقری را از فهرست خود خارج کند.

خط هافبک استقلال در نیم فصل اول لیگ برتر صلابت لازم را نداشت و حتی ابراهیمی نیز تا حدی از آمادگی همیشگی به دور بود. منصوریان که قصد داشت با جذب باقری زوج خوبی تشکیل دهد جواب نگرفت و حالا باقری را در فهرست فروش قرار داده است.

تیموریان که با افت مواجه شده و روزهای خوبی در ماشین سازی سپری نکرده می تواند در استقلال احیا شود و البته خط هافبک تیم منصوریان را هم احیا کند.

در این بین گروهی از هواداران استقلال که علاقه زیادی به روزبه چشمی دارند نگران بیرون ماندن این بازیکن جوان هستند که به خاطر مصدومیت نیم فصل اول را از دست داد و حالا به شرایط آرمانی بازگشته است اما در صورت حضور تیموریان، احتمالا چشمی نیمکت نشین خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27858g

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیست مازاد استقلال امروز مشخص می‌شود