تاریخ انتشار: 1395/10/18 12:39
کد خبر: 237525

کاپیتان استقلال تهران نیم فصل دوم لیگ برتر را با نیمکت نشینی شروع می کند!

حسین حسینی گزینه منصوریان برای حضور در بازی با نفت است و به احتمال زیاد باز هم رحمتی نیمکت‌نشین این بازیکن جوان خواهد بود.
کاپیتان استقلال تهران نیم فصل دوم لیگ برتر را با نیمکت نشینی شروع می کند!

صورت ماجرا این است که منصوریان با کاپیتان تیم آشتی کرده و در تمرین از او تعریف و تمجید می‌کند اما در حقیقت درپشت این نقاب که کسی هم باورش نمی‌کند همان دلخوری قبلی وجود دارد و باز هم با شروع بازی‌ها رحمتی نیمکت‌نشین خواهد بود. طی این چند وقت اخیر اتفاقات زیادی در استقلال افتاد.

شاید هیچ کس فکرش را هم نمی‌کرد که منصوریان در برنامه تلویزیونی نود اختلافش با رحمتی را علنی کند اما سرمربی استقلال خیلی راحت این مساله را بازگو کرد و از فردای آن روز موجی از حاشیه‌ها تیم استقلال را احاطه کرد. این بار اما برای اینکه هجمه‌ها کم شود منصوریان سعی کرد با تعریف کردن از رحمتی در تمرین فضا را تلطیف کند، اتفاقی که هیچ کس آن را باور نکرد حتی هیات مدیره استقلال هم از سرمربی این تیم خواست رحمتی را کنار بگذارد اما سرمربی استقلال فعلا سیاست مماشات را به کار گرفته و رحمتی را در تیمش نگه داشته است و همین نکته هم باعث شده تا استقلالی‌ها این روزها زیر ذره‌بین مطبوعات بروند اما آنچه مسلم است حضور مجدد حسینی در بازی با نفت است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/367oky

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حمایت ادامه دار منصوریان از جوان شماره یک