تاریخ انتشار: 1395/10/18 22:55
کد خبر: 237387

شکست استراتژی منصوریان در استقلال

در صورت جذب برخی از بازیکنان مورد نظر استقلال برای نیم فصل دوم، میانگین سنی آبی پوشان بالا می رود و این با استراتژی منصوریان همخوانی ندارد.

جدی‌ترین گزینه استقلال در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل رحیم زهیوی بود که مذاکرات جدی حضوری هم با او انجام شد، اما در نهایت به الشحانیه پیوست! مهاجم استقلال خوزستان در حال حاضر 27 سال دارد و قرار بود جانشین بازیکن 25 ساله‌ای مثل آرش افشین شود که به استقلال خوزستان رفت.

دیگر گزینه آبی‌ها برای تقویت خط حمله، سجاد شهباززاده 26 ساله است. در بقیه خطوط اما وضع به مراتب بدتر است. استقلال برای تقویت خط میانی، گزینه‌هایی مثل ایمان مبعلی 34 ساله و مجتبی جباری 33 ساله را مد نظر دارد که هر کدام از این دو نفر در صورت جذب، جایگزین بختیار رحمانی 25 ساله می‌شوند و حتی می‌توانند موقعیت فرشید اسماعیلی 22 ساله را هم به خطر بیندازند.

در خط دفاعی هم کماکان عمده حرف و حدیث‌ها مربوط به احتمال بازگشت پژمان منتظری به استقلال است؛ مدافع 33 ساله‌ای که حضور احتمالی‌اش در جمع آبی‌ها، شاید بخت‌های مجید حسینی 20 ساله را برای بازی در ترکیب اصلی استقلال کمتر از قبل کند.

تازه در گمانه‌زنی‌های غیررسمی، از محمدرضا خلعتبری 33 ساله و شهاب گردان 32 ساله هم به عنوان دیگر گزینه‌های احتمالی استقلال برای جذب بازیکن در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل نام برده می‌شود!

این یعنی شکست استراتژی منصوریان در استقلال!او از جوانگرایی به جایی نرسید و حالا میخواهد تیم را به حالت قبلی ببرد

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oe5qq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزینه های منصوریان پریدند