تاریخ انتشار: 1395/10/19 12:50
کد خبر: 237301

هافبک دفاعی جدید استقلال در بازی با نفت/ چشمی و آندو نیستند

هافبک دفاعی جدید استقلال در بازی با نفت/ چشمی و آندو نیستند

 آخرین باری که امید نورافکن پیراهن استقلال را در لیگ برتر پوشید، بازی اول این فصل برابر نفت بود. حالا بعد از گذشت یک نیم فصل، گویا او دوباره برابر نفت به ترکیب اصلی استقلال برمی گردد و بازی می کند.

البته منتظر دیدن او در سمت چپ نباشید چون در این قسمت زمین، میلاد زکی پور یا یعقوب کریمی مدنظر منصوریان هستند. با توجه به عدم آمادگی روزبه چشمی، مشخص نبودن وضعیت آندرانیک تیموریان و محروم بودن فرشید اسماعیلی، احتمال بازی کردن نورافکن در پست هافبک دفاعی در کنار امید ابراهیمی زیاد است و این یعنی بازگشت نورافکن به پست اصلی بازی اش جلوتر از فرشید باقری.

مشکلات پیش آمده بین نورافکن و منصوریان بابت حضور در اردوی تیم ملی جوانان کاملا از بین رفته و این بازیکن جوان، یکی از آماده ترین بازیکنان تمرینات اخیر بوده است. آمادگی نورافکن به قدری بوده که بارها مورد تشویق منصوریان قرار بگیرد. گویا سرمربی آبی ها برای تشویق این بازیکن جوان، یک جفت استوک به او هدیه داده است و درست بعد از این اتفاق، انگیزه های نورافکن هم به بالاترین حد خودش رسیده. این موضوع افزایش روحیه نورافکن بعد از هدیه منصوریان، در تمرینات چند روز اخیر سوژه اصلی بازیکنان برای خندیدن و سر به سر او گذاشتن هم بوده است.

منصوریان در نیم فصل دوم تصمیم گرفته به جای مماشات با بازیکنانی که در نیم فصل اول ثابت کردند فقط نام بزرگی دارند و ارقام قراردادشان زیاد است، به جوانان کم سن و سال و صد میلیونی نشده اش برسد و بها بدهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3676pz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حرف آخر منصوریان در مورد حضور آندو در استقلال

دلیل استقلالی شدن آندو از دید منصوریان
آندرانیک مهره روحیه بخشی است که روی نیمکت می نشیند