تاریخ انتشار: 1395/10/19 13:05
کد خبر: 237294

آقایی: سربازی رفتن بازیکنان کاری غیر ورزشی نیست

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: امسال حداقل باید یک جام به هواداران هدیه کنیم اما هدف ما کسب هر 2 جام قهرمانی است.
آقایی: سربازی رفتن بازیکنان کاری غیر ورزشی نیست

به گزارش فرتاک ورزشی، سعید آقایی در دو سه فصل اخیر جزو نفرات اصلی و موثر باشگاه تراکتورسازی است. 

آقایی در فصل جاری نظر کارلوس کی‌روش را هم جلب کرده و یکی از نفراتی است که اغلب به تیم ملی دعوت میشود. آقایی که در اردوی تیم ملی دچار مصدومیت شد از هفته دهم به بعد شرایط حضور در میدان را پیدا نکرده اما با پشت سر گذاشتن مصدومیت می‌تواند از هفته شانزدهم برای تراکتورسازی به میدان برود.

آقایی، در مورد مسائل مختلف تراکتورسازی صحبت‌های زیر را انجام داد.

در مورد وضعیت مصدومیتت صحبت می‌کنی؟

خدا را شکر پایم خوب شده و دیروز توانستم حدود 30 دقیقه بازی کنم. به مدتی زمان نیاز دارم تا شرایط بدنم مثل گذشته شود و بتوانم همان کیفیت سابق را ارائه دهم.

در هفته شانزدهم مقابل استقلال خوزستان می‌توانی بازی کنی؟

مصدومیتم که برطرف شده و این هفته هستم اما فکر نکنم بتوانم به طور صد در صد بازی کنم. هفتاد روز از مسابقات دور بودم و مدتی زمان لازم است تا بتوانم به شرایط قبلی باز گردم. به سختی و خوبی تمرین می‌کنم تا هر چه زودتر آماده شوم تا بتوانم در خدمت هواداران باشم.

نیم فصل دوم را با جذب نفرات جدید چطور ارزیابی می‌کنی؟

خدا را شکر دو بازیکن خوب به تیم ما اضافه شدند. خوشبختانه در جام حذفی هم به فینال رفتیم. شرایط تیم هم در لیگ برتر بسیار خوب است. امیدوارم امسال حداقل یک جام به هواداران هدیه کنیم. البته هدف ما قهرمانی در هر دو جام است.

به تراکتورسازی بابت جذب بازیکنان سرباز تیم‌های دیگر و تضعیف حریفانش انتقادات زیادی مطرح می‌شود؟

این امتیازی است که باشگاه دارد و باید از آن استفاده کند. این کار غیر ورزشی نیست بازیکنان پرسپولیس هم برای خدمت سربازی آمدند و انشاءالله بتوانند موفق باشند. این اتفاقی است که مربوط به امسال نیست و همه بازیکنان به سربازی می‌روند.

بازیکنان مصدوم هم در این مدت به تیم ملی دعوت می‌شوند. با وجود اینکه به تیم ملی دعوت نشدی با کادر پزشکی تیم ملی ارتباط داری؟

بله  از زمانی که مصدوم شدم کادر پزشکی و کادر فنی تیم ملی پیگیری کارهایم بودند. خودم هم انتظار نداشتم که اینطور کار را پیگیری کنند و جا دارد از آنها تشکر ویژه‌ای داشته باشم. باید چند تست را پشت سر می‌گذاشتم امیدوارم بتوانم با رسیدن به بهبودی کامل در اردوهای آینده تیم ملی حضور پیدا کنم و تمام تلاشم را برای رسیدن به موفقیت انجام دهم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ywola

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


در انتظار طارمی‌های تازه در بوشهر