تاریخ انتشار: 1395/10/19 18:53
با کمی دقت می توانستیم پیروز میدان شویم
کد خبر: 237214

فرکی: بازیکن میلیاردی نداریم اما چند جوان خوب به لیگ معرفی می کنیم

سرمربی سایپا گفت: قراردادهای بازیکنان ما حدود ۷۰ الی ۱۰۰ میلیون است.
فرکی: بازیکن میلیاردی نداریم اما چند جوان خوب به لیگ معرفی می کنیم

حسین فرکی، سرمربی سایپا، بعد از تساوی تیمش مقابل ماشین‌سازی، اظهار کرد: بازی خوبی بود. خیلی خوب این دیدار را آغاز کردیم. شناخت خوبی از حریف داشتیم. در زمانی که این دیدار لغو شد تمرینات خود را ادامه دادیم و پیگیری کردیم. از تیم حریف برتر بودیم و با تمام احترامی که برای ماشین‌سازی قائلم اما به دنبال پیروزی در این دیدار بودیم که این اتفاق رخ نداد.

وی ادامه داد: کسانی که این دیدار را تماشا کردند شاهد مسابقه‌ای هیجان‌انگیز بودند و همچنین موقعیت‌های زیادی روی دروازه‌ها اتفاق افتاد. به ثمر رسیدن شش گل در یک بازی نشان دهنده جذابیت آن دیدار است. در هر نیمه تیم برتر میدان بودیم. در نیمه اول روی دو شوت دروازه‌مان باز شد که این می‌توانست روحیه ما را به هم بریزد اما خوشبختانه این اتفاق نیفتاد.

سرمربی تیم فوتبال سایپا افزود: بازیکنان ما در نیمه دوم مصمم‌تر شدند و توانستیم دو بار بازی باخته را با تساوی عوض کنیم. البته ۱۰ نفره شدن ماشین‌سازی کار را برای ما سخت کرد اما در مجموع اگر کمی دقت می‌کردیم می‌توانستیم به پیروزی برسیم. برای تیم ما کسب سه امتیاز در اولویت اول بود ولی با توجه به اینکه بازی را در خارج از خانه برگزار می‌کردیم یک امتیاز هم می‌تواند نتیجه خوبی برایمان باشد.

وی ادامه داد: زمین چمن با توجه به اینکه یخ زده بود وضعیت خطرناکی داشت و هر لحظه ممکن بود که یکی از بازیکنان مصدوم شود. خوشبختانه توانستیم پس از مدت‌ها سه گل در یک بازی بزنیم، در نیمه دوم هم چند بار توانستیم روی دروازه حریف خطرساز شویم.

فرکی درخصوص برنامه تیم سایپا برای نیم فصل دوم، بیان کرد:‌ ما تلاش می‌کنیم که در نیمه بالایی جدول قرار بگیریم و با جذب دو سه بازیکن تیم‌مان را تقویت می‌کنیم. هر چند که هدف‌گذاری ابتدای فصل ما تلاش برای کسب سهمیه بود ولی با توجه به حذف شدن‌مان در جام حذفی و شرایط لیگ، این موضوع خیلی سخت شده و همین‌که بتوانیم در نیمه‌های جدول قرار بگیریم برایمان قابل قبول است.

سرمربی سایپا گفت: قراردادهای بازیکنان ما حدود ۷۰ الی ۱۰۰ میلیون است اما خبر دارم که برخی تیم‌ها حتی تا ۱.۵ تا دو میلیارد برای جذب بازیکن هزینه کردند ولی ما سعی می‌کنیم چند جوان خوب به لیگ معرفی کنیم به عنوان مثال سلیمانی که امروز او را به میدان فرستادیم مطمئنا در آینده بیشتر راجع به او خواهید شنید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ndpev

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فرکی: حضور کاظمی در ماشین‌سازی کار را برای ما سخت می‌کند/ به تعطیلات لیگ اعتراض کردم اما کسی اهمیت نداد