تاریخ انتشار: 1395/10/20 10:17
کد خبر: 237111

تا وقتی برانکو سرمربی قرمزهاست یاغی ها در این تیم راهی ندارند/ستاره ای که شاید نشود قرمز بپوشد

تا وقتی برانکو سرمربی قرمزهاست یاغی ها در این تیم راهی ندارند/ستاره ای که شاید نشود قرمز بپوشد

ستاره سابق پرسپولیس برای خود هدفی ترسیم کرده که رسیدن به آن به مراتب سخت است، لااقل تا وقتی که برانکو سرمربی قرمزهاست.

دیدار ماشین سازی تبریز و سایپا در چارچوب بازی های معوقه هفته پانزدهم لیگ شانزدهم در حالی با تساوی 3 بر 3 به اتمام رسید که همگان شاهد احیای پیام صادقیان بودند.

 

ستاره سابق پرسپولیس که همواره فرهاد کاظمی را بهترین مربی خود خوانده بار دیگر زیر نظر این مربی خوش درخشید.

 

صادقیان روز گذشته یک گل در دقیقه 61 برای ماشین سازی زد و 2 پاس گل هم در دقایق 13 و 29 به امین قاسمی نژاد داد تا برترین بازیکن زمین لقب بگیرد.

 

به نظر می رسد صادقیان که پس از نزول فاحش و در شرایطی که می خواست به لیگ تایلند برود تحت هدایت دایی فرهاد (لقب فرهاد کاظمی) بار دیگر به سطح اول فوتبال ایران بازگردد.

 

صادقیان که نشان داد می تواند ناجی این تیم باشد و مانع سقوطش به لیگ دسته اول شود، از زمان جدایی از پرسپولیس بارها از علاقه اش برای بازگشت به این تیم صحبت کرده و البته خودش بهتر از هر کسی می داند که درخشش در لیگ هم نمی تواند به این سادگی او را دوباره قرمزپوش کند.

 

ستاره سابق پرسپولیس که در اواخر دوره حمید درخشان و اوایل دوره برانکو ایوانکوویچ حاشیه هایش بیش از قابلیت های فنی اش به چشم می آمد به راحتی حضور در تیم مورد علاقه اش را از دست داد و تیم های زیادی را هم برای بازگشت به دوره اوج انتخاب کرد اما هنوز توفیقی نداشته است.

 

صادقیان دیروز اعلام کرد که تمام توانش را به کار می گیرد که به پرسپولیس برگردد. شاید هم حواشی دست از سر او بردارند (و یا بالعکس!) و بار دیگر یکی از ستاره های فوتبال ایران شود اما تجربه نشان داده برانکو به راحتی با یاغی ها کنار نمی آید و تا وقتی که او سرمربی پرسپولیس است، صادقیان کاری بس دشوار برای پوشیدن پیراهن دوباره پرسپولیس خواهد داشت حتی اگر هواداران خواستار بازگشت او شوند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k9qvv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حال و اوضاع 7 بچه طلاق از زبان نزدیکانشان