تاریخ انتشار: 1395/10/20 11:51
کد خبر: 237099

تراکتور رقیب سرسخت پرسپولیس برای جذب ستاره نقل و انتقالات/ سروش مردد بین پرسپولیس و تراکتور

سروش رفیعی همچنان سوژه اصلی نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر است.
تراکتور رقیب سرسخت پرسپولیس برای جذب ستاره نقل و انتقالات/ سروش مردد بین پرسپولیس و تراکتور

او که خدمت سربازی اش روز گذشته به پایان رسیده و از این پس می تواند تیم آینده خود را انتخاب کند با چند پیشنهاد از تیم های لیگ برتری روبرو شده و البته یک پیشنهاد نیز از السیلیه قطر دریافت کرده است.

پرسپولیس برای رفیعی 2 میلیارد کنار گذاشته است. البته برای نیم فصل از لیگ شانزدهم و یک فصل کامل از لیگ هفدهم. 750 میلیون از این رقم برای نیم فصل است و یک میلیارد و 250 میلیون برای فصل بعد. این عدد نتوانسته سروش رفیعی را راضی کند. به همین دلیل این هافبک تکنیکی هنوز پاسخ مثبتی به پیشنهاد پرسپولیس نداده است.

پرسپولیسی ها که امیدوار بودند با حضور حسین هدایتی بتوانند رفیعی را راضی کنند، فعلا با غیبت عابربانک مواجه شده اند. به تمام اینها اضافه کنید بعد از دعواهای هفته قبل و الفاظی که هدایتی علیه مسئولان پرسپولیس به کار گرفت بعید است باشگاه دیگر حتی روی یک ریال از پول ها و کمک های هدایتی حساب باز کند.

به همین دلیل پرسپولیس پولی بیشتر از 750 نمی تواند به رفیعی پرداخت کند. این مساله را پرسپولیسی ها به اطلاع رفیعی رسانده و باعث شده اند تا او فعلا از توافق با آنها طفره برود.

از طرفی مسئولان تراکتورسازی نیز پیگیر تمدید قرارداد با رفیعی هستند. همین چند روز قبل و وقتی بحث اضافه خدمت رفیعی رسانه ای شد، مصطفی آجورلو مدعی شد که سروش را به عنوان بازیکن غیرسرباز در تراکتورسازی حفظ خواهد کرد. به نظر می رسد این اتفاق در حال رخ دادن است.

روز گذشته در حالی مسئولان باشگاه پرسپولیس مشغول مذاکرات جدی با سروش رفیعی بودند که از تراکتورسازی هم به صورت موازی با این بازیکن تماس هایی برقرار می شد.

تیم تبریزی حدود 450 میلیون تومان بیشتر و به صورت نقد حاضر است به این بازیکن ملی پوش پرداخت کند و همین کار پرسپولیسی شدن رفیعی را دچار اختلال کرد! تراکتورسازی برای نیم فصل به سروش رقم یک میلیارد و 200 میلیونی پیشنهاد داده و توانسته رضایت اولیه او را جلب کند.

سروش رفیعی پیشنهاد السیلیه قطر را رد کرده و مدعی شده فقط به یکی از پنج تیم بالای جدول لیگ ستارگان می رود. او اروپا را رهم رها کرده و فعلا در دوراهی پرسپولیس و تراکتورسازی قرار گرفته. فعلا تصمیم نهایی سروش مشخص نیست.

سروش تا امروز از پرسپولیسی ها مهلت گرفته که خوب فکرهایش را بکند و بعد قرارداد ببندد اما گفته می شود پیشنهاد سنگین تراکتورسازی هم این بازیکن را وسوسه کرده است.

با این وجود باید منتظر ماند و دید بالاخره سوژه اصلی نقل و انتقالات نیم فصل چه تصمیمی خواهد گرفت؟!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/489lnl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیشنهاد خیره‌کننده‌ی تراکتورسازی برای صید بمب بزرگ پرسپولیس