تاریخ انتشار: 1395/10/20 12:29
کد خبر: 237087

صحبت های پشت پرده قائم مقام استقلال درخصوص نقل و انتقالات

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت:«زهیوی زمانی که با باشگاه قرارداد بست یکی از بندهای قراردادش این بود که اگر پیشنهاد خارجی داشت می‌تواند با بخشش طلبش از استقلال خوزستان جدا شود.»
صحبت های پشت پرده قائم مقام استقلال درخصوص نقل و انتقالات

به گزارش فرتاک ورزشی، تیم فوتبال استقلال خوزستان که در فصل گذشته موفق شد عنوان قهرمانی لیگ را کسب کند در نیم فصل اول لیگ امسال حال و روز مساعدی نداشت و در حالی که همه منتظر بودند تا در نیم فصل دوم مشکلات مالی این تیم برطرف شود و برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا آماده شود اما بازیکنان اصلی این تیم با فسخ قراردادشان از جمع آبی‌پوشان اهواز جدا می‌شوند.

علی پورکیانی در مورد وضعیت این تیم در تعطیلات نیم فصل اظهار داشت: «تیم استقلال خوزستان اردویی را در تهران برپا کرده است که امروز این اردوی به پایان می‌رسد و از فردا بازیکنان ادامه تمرینات را در اهواز دنبال می کنند.»

وی در مورد شرایط مالی استقلال خوزستان بیان کرد: «با رایزنی‌هایی که با مسئولین شهری اهواز و شرکت نفت داشتیم حدود ۱ میلیارد تومان دریافت کردیم و قول‌های هم داده شد که در آینده نزدیک به تدریج مشکلات مالی باشگاه هم حل شود.»

پورکیانی در خصوص جدایی عزت پورقاز و رحیم زهیوی دو بازیکن اصلی استقلال خوزستان از این تیم عنوان کرد: «ما نمی‌توانیم بازیکنی را به زور در استقلال خوزستان نگه داریم. رحیم زهیوی برای مسائل مالی از جمع ما جدا نشد. او زمانی که با باشگاه قرارداد بست یکی از بندهای قراردادش این بود که اگر پیشنهاد خارجی داشت می‌تواند با بخشش طلبش از استقلال خوزستان جدا شود. پورقاز هم در روزهای اول تعطیلات نیم فصل قراردادش را با ما فسخ کرد.»

وی در رابطه با شایعه پیوستن هادی عقیلی و چند بازیکن دیگر به استقلال خوزستان گفت: «پیوستن هادی عقیلی به استقلال خوزستان صحت ندارد. اما نانگ، آرش افشین و مصطفی ماهی بازیکنانی بودند که تاکنون جذب شدند و سرمربی تیم هم دنبال جذب بازیکنان دیگری است.»

پورکیانی در رابطه با شرایط این تیم در نیم فصل دوم لیگ برتر افزود: «مطمئن باشید در نیم فصل دوم مقتدرتر از نیم فصل اول ظاهر می‌شویم و بازیکنان جدیدی که جذب شدند به مراتب بهتر از بازیکنان جدا شده هستند.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oeqjv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جاسوس مربی آبی پوش در جلسه هیات مدیره