تاریخ انتشار: 1395/10/20 12:42
کد خبر: 237081

معمای دروازه‌بانی در استقلال؛ چه کسی در بازی با نفت سنگربان است؟

تا بازی مهم استقلال ونفت تهران فرصت زیادی باقی نمانده و سرمربی آبی‌ها باید هر چه سریعتر ترکیب اصلی استقلال را برای این بازی انتخاب کند.
معمای دروازه‌بانی در استقلال؛ چه کسی در بازی با نفت سنگربان است؟

منصوریان در بازی با سپاهان که منجر به نمایش ماندگار آبی‌ها شد، پس از مدت‌ها از مهدی رحمتی در چارچوب دروازه استقلال استفاده نکرد و به جای او از سیدحسین حسینی بهره گرفت. دروازه‌بان جوانی که کمتر به میدان می‌رفت. پس ازآن بازی همگان از عملکرد این دروازه‌بان جوان تعریف و تمجید کردند و به نوعی تصمیم منصوریان بر بازی ندادن مهدی رحمتی را ستودند.

با توجه به اینکه منصوریان و رحمتی در روزهای اخیر به نوعی کدورت‌ها را کنار گذاشته‌اند این پرسش به وجود آمده که آیا او دوباره مهدی رحمتی را روی نیمکت می‌نشاند و از سیدحسین حسینی بهره می‌گیرد؟ پاسخ دادن به این سوال با توجه به تغییر روابط میان سرمربی و دروازه‌بان قدری سخت شده و برای رسیدن به این معما باید تا بازی عصر پنج‌شنبه صبر کنیم و در انتظار انتخاب منصوریان باشیم.

دور از ذهن نیست که منصوریان در این بازی از سیدحسین حسینی بهره بگیرد و باز هم رحمتی را روی نیمکت بنشاند.  دلیل این برداشت هم مصاحبه‌های اخیر سرمربی استقلال است که در آن تاکید بسیاری به تداوم جوانگرایی کرده است. از سویی اگر منصوریان دوباره به رحمتی بازی بدهد به نوعی چارچوب دروازه استقلال را متزلزل می‌کند و هر دو دروازه‌بانش را در حالت روحی و روانی نامناسبی قرار می‌دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g5m7z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصوراتم اشتباه بود/ با این شرایط نیم‌فصل از استقلال می‌روم