تاریخ انتشار: 1395/10/20 12:57
کد خبر: 237074

دردسری به نام بدهی برای پرسپولیس و استقلال

قانون جدید سازمان لیگ برای تقویت سرخابی‌های پایتخت مانع ایجاد کرده است.
دردسری به نام بدهی برای پرسپولیس و استقلال

پرسپولیس با سامان نریمان‌جهان به توافق رسیده و قرارداد با سروش رفیعی هم مراحل نهایی را می‌گذراند. استقلال هم به دنبال جذب آندو تیموریان است و قطعا تغییراتی در ادامه خواهد داشت.

 سازمان لیگ قانون جدیدی را رونمایی کرده که بر اساس آن جذب بازیکن از طرف تیم‌های بدهکار به این شرط امکانپذیر است که 10 درصد از بدهی‌های قبلی خود را پرداخت کنند و به اندازه قیمت بازیکنی که جذب کرده‌اند هم بدهی‌های خود را تسویه کنند. همین نکته باعث شده که هنوز قرارداد نریمان‌جهان در سازمان لیگ ثبت نشود. گویا سازمان لیگ به اجرای این قانون اصرار دارد. فتاحی، رییس سازمان در این باره گفت: تمام تیم‌هایی که بدهکار هستند، باید 10 درصد بدهی انضباطی خود را پرداخت کنند و به اندازه رقم قرارداد بازیکن جدیدشان هم بدهی تسویه کنند. نه تنها استقلال و پرسپولیس که تمام تیم‌ها تا این قانون را رعایت نکنند نمی‌توانند قرارداد بازیکنان جدیدشان را ثبت کنند.

معمولا در فصل نقل و انتقالات چنین قانون‌هایی وضع می‌شود، اما در نهایت با تبصره و ماده‌های عجیب همیشه به راحتی دور زده شده‌اند. باید دید این بار که ترکیب سازمان لیگ متفاوت شده است، این تصمیم چقدر قدرتمند خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2787vd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درد مشترک استقلال و پرسپولیس