تاریخ انتشار: 1395/10/20 22:03
کد خبر: 236961

کاش پرسپولیس به جای رفیعی دغدغه بزرگتری داشت

برانکو به یک مهاجم شش دانگ نیازمند است.
کاش پرسپولیس به جای رفیعی دغدغه بزرگتری داشت

،بزرگترین مشکل پرسپولیس در طول فصول گذشته به خط حمله سرخپوشان مرتبط است؛ جایی که طارمی و علیپور را اکنون در اختیار دارند و برانکو با آینده نگری خود و اطمینان از ادامه نیمکت نشینی شهاب زاهدی او را راهی تیم دیگری کرد تا ضمن تجربه حضوری بیشتر در ترکیب تیم خود، از نظر روحی و آمادگی نیز به شرایط بازگشت نزدیک شود.

با این حال مطمئنا خرید اصلی سرخپوشان در فصل آینده به جذب مهاجمی قابل اتکا در گلزنی در لیگ هفدهم مربوط خواهد بود و از این حیث آنها در سبد خرید خود در لیگ هفدهم تنها جذب دو ستاره را در برنامه خواهند داشت و بیشتر تفکر آنها به برگزاری اردوهای آماده سازی و همچنین تقویت نیمکت خواهد بود.

این اتفاق در شرایطی رخ خواهد داد که برانکو و البته مسئولان پرسپولیس موفق شوند در نقل و انتقالات نیم فصل بازیکنان مدنظر خود را جذب کنند تا ضمن ترمیم ضعف خود در فصل جاری از نظر هماهنگی نیز به هارمونی مدنظر برانکو در فصل آتی نزدیک شوند.

با این تفاسیر پرسپولیس به جای خرید مهره ای که در پست او دو_سه بازیکن آماده دیگر را در خدمت دارد میتوانست بودجه اش را صرف یک مهاجم شش دانگ کند تا آمار ضعیف مهاجمینش را جبران کند!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mbmjj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو:رفیعی بازیکن تراکتور و فولاد است/وضعیت عالیشاه قطعی نیست

لیست قطعی فصل نقل و انتقالات