تاریخ انتشار: 1395/10/20 23:25
کد خبر: 236945

یکی از 3 ستاره پرسپولیس در آستانه خروج

یکی از 3 ستاره پرسپولیس در آستانه خروج

ساعتی قبل سرانجام سروش رفیعی با قرارداد یک و نیم ساله به عضویت تیم پرسپولیس در آمد و در نیم فصل دوم این بازیکن شیرازی را در لباس تیم سرخپوش پایتخت خواهیم دید. 

 

اما سوالی که اینجا به وجود می آید این است که سروش رفیعی قرار است در کدام پست و به جای چه بازیکنی در ترکیب تیم سرخپوش تهرانی قرار بگیرد و کدام بازیکن با نظر برانکو از ترکیب اصلی خارج می شود. 

 

رفیعی یک بازیکن فانتزی و پاسور است که می تواند مهاجمین و هافبک های کناری خودش را تغذیه کند. او از تکنیک بالایی برخوردار است. او می تواند به راحتی در  جدال های یک در برابر یک به برتری برسد. 

 

با این تفاسیر باید انتظار داشت این بازیکن در پست پشت مهاجم به کار گرفته شود یا اینکه در پست هافبک چپ یا هافبک راست انجام وظیفه کند. از طرفی این بازیکن با توجه به قراردادی که بسته به پرسپولیس آمده تا در ترکیب اصلی حضور داشته باشد و در فیکس بودن او نباید هیچگونه تردیدی به دل راه داد. حالا باید دید  کدام بازیکن از ترکیب اصلی دور می شود و جای خود را به سروش رفیعی می دهد.

 

خط دفاع و دروازه پرسپولیس کمترین تغییر را خواهد داشت. برانکو همچنان با بیرانوند ، انصاری ، حسینی ، ربیع خواه و ماهینی خط دفاع و دروازه خودش را می بندد اماتغییرات اصلی در خط هافبک رخ خواهد داد. کمال کامیابی نیا همچنان به عنوان مطمئن ترین گزینه در خط هافبک دفاعی به میدان خواهد رفت اما جلوی او و سه ضلع دیگر لوزی علامت سوال بزرگ پرسپولیس خواهد بود  جایی که محسن مسلمان ، رامین رضاییان و فرشاد احمدزاده حضور دارند. یکی از این سه نفر بالاجبار باید ترکیب اصلی را ترک کند و به روی نیمکت برود. در این بین باید دید برانکو چه تصمیمی خواهد گرفت.

 

او یا باید مسلمان را از ترکیب خارج کند تا رفیعی در پست اصلی اش به میدان برود یا اینکه قلم قرمز روی نام رامین رضاییان یا فرشاد احمدزاده بکشد و از بمب جدید تیمش در یکی از پست های هافبک راست یا هافبک چپ بازی بگیرد.

 

در خط حمله هم وحید امیری دیگر باید زوج قطعی مهدی طارمی باشد. علی علیپور به روی نیمکت می رود و سامان نریمان جهان هم به عنوان یک بازیکن ذخیره در پرسپولیس کارش را آغاز خواهد کرد.

 

برانکو با حضور سروش رفیعی دچار یک دردسر شیرین شده است. دردسری که به قیمت بیرون گذاشتن یک یا دو تا از ستاره هایش تمام خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xwegw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سومین خرید برانکو بعد از رفیعی و نریمان جهان لو رفت