تاریخ انتشار: 1395/10/21 01:19
کد خبر: 236915

وعده جالب مدافع برزیلی استقلال برای نیم فصل دوم

وعده جالب مدافع برزیلی استقلال برای نیم فصل دوم

رابسون جان واریوی برزیلی را می توان بهترین خرید فصل استقلال لقب داد. این مدافع جوان، شروع امیدوارکننده ای داشت ولی رفته رفته در هفته های پایانی نیم فصل تزلزل هایش در زدن ضربات کار دست آبی ها داد تا جاییکه بعد از دادن پنالتی دقیقه اول بازی به نفت، برابر سپاهان در ترکیب اصلی قرار نگرفت.

 

بازی با نفت:  باید در تمام مسابقات هدف مان بردن باشد. نفت یک بار ما را شکست داده ولی در همان بازی هم حق مان نبود که ببازیم. مطمئنا برای جبران آن شکست به زمین می رویم چون می خواهیم هر چه سریعتر در جدول جایگاه مان را بهبود بخشیم.

 

نیمکت نشینی برابر سپاهان: از زمانی که به استقلال آمدم در بیشتر بازیها به میدان رفتم که این اتفاق خوشحال کننده ای برایم بود چون مشخص شد کادر فنی کاملا به من اعتماد دارد. حالا اگر یک بازی روی نیمکت بنشینم قطعا اعتراض نمی کنم. تلاش بیشتری کردم و در این مدت تمریناتم را با انگیزه بیشتری دنبال کردم تا بتوانم به ترکیب اصلی برگردم. امیدوارم برابر نفت به میدان بروم اما اگر این اتفاق هم نیفتد قطعا برای پیروزی تیمم دعا می کنم.

 

اوضاع استقلال: بعد از بازی که برابر سپاهان انجام دادیم و همه معتقد بودند که در آن مسابقه استقلال بهتر از همه دیدارهای قبلی کار کرد، روحیه خوبی به تیم تزریق شد. در نیم فصل تمرینات مان را پیگیری کردیم. حالا خیلی با انگیزه هستیم تا در بازی با نفت به برتری برسیم و شروع خوبی در نیم فصل دوم داشته باشیم.

 

نمی گویم قهرمان می شویم ولی ...: قبول دارم که در نیم فصل اول نتایجی که مد نظر کادر فنی و بازیکنان بود به دست نیامد. اما هیچ وقت ناامید نمی شویم. ما در قبال هواداران مان وظیفه داریم که تا لحظه آخر بجنگیم. نمی خواهم بگویم که قطعا قهرمان می شویم اما می توانم این وعده را به هواداران بدهم که در نیم فصل دوم تیم متفاوتی را در زمین خواهند دید.

 

کار کردن با منصوریان: منصوریان مربی بزرگی است و قطعا می تواند استقلال را به جایگاهی که حقش است، برساند. باشگاه کار بسیار حرفه ای انجام داد که از سرمربی حمایت کرد. بازیکنان از کار کردن زیرنظر منصوریان کاملا راحت هستند و همه منتظرند تا نیم فصل دوم آغاز شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oeqld

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منصوریان- دایی نزدیک‌تر از همیشه

کار منصوریان به علی دایی افتاد!
دایی مهندس تیمش را به منصوریان میدهد؟