تاریخ انتشار: 1395/10/21 21:28
کد خبر: 236733

اعتراض سرپرست نفت به اقدام مسئولان تختی

خلیلی سرپرست تیم نفت گفت:اقدام مسئولان ورزشگاه تختی حرفه‌ای نبود و تمرین کردن استقلال در این زمین در حالی که ما میزبان هستیم قابل توجیه نیست.
اعتراض سرپرست نفت به اقدام مسئولان تختی

،محسن خلیلی  افزود: مسئولان ورزشگاه تختی عنوان می‌کنند که خود را مکلف نمی‌دانند به تیمی اجازه تمرین ندهند. آنها البته انتظار دارند حق و حقوق خود را کامل دریافت کنند اما هیچ تعهدی به تیمی که این استادیوم را اجاره کرده قائل نیستند. این اتفاق حرفه‌ای و اخلاقی نیست و مسئولان ورزشگاه تختی یادشان باشد که استقلالی‌ها قبل از بازی جام حذفی چگونه خواهان برگزاری بازی در ورزشگاه آزادی بوده و کیفیت زمین تختی را زیر سوال بردند و این ما، عوامل باشگاه و تیم نفت بودیم که از ورزشگاه تختی دفاع کرده و عنوان کردیم این ورزشگاه یکی از بهترین ورزشگاه‌های ایران است و چمن آن نسبت به بسیای از ورزشگاه‌های ایران بهتر است. به هرحال دوستان همه این مسائل را از یاد برده و به تیم استقلال اجازه تمرین دادند. با این وجود این مسائل تاثیری روی کار ما نمی‌گذارد و انگیزه‌های ما برای بازی را بیشتر خواهد کرد.

وی تصریح کرد: تیم نفت با شایستگی بازی جام حذفی را برد و در بازی رفت نیز 5-6 موقعیت گل داشت و داور دو پنالتی مسلم نفت را نگرفت. اگر بداقبال نبودیم در بازی رفت هم با نتیجه خوبی برنده می‌شدیم. تلاش می‌کنیم در شروع نیم فصل دوم شروع خوبی داشته باشیم و هدف ما کسب سه امتیاز بازی است.

محسن خلیلی درباره نقل و انتقالات گفت: ما گزینه‌هایی مدنظر داشتیم که بازیکنان خوب و مطرحی بودند اما باشگاه‌های آنها با صدور رضایت‌نامه موافقت نکردند. طبیعی است که تیم‌ها حاضر به از دست دادن بازیکنان خوب خود نشوند. با این حال ما در تلاشیم تا به دور از هیاهو بازیکنان مدنظر خودمان را جذب کنیم. 4 بازیکن خارجی در تمرینات شرکت کردند که آقای دایی آن‌ها را تایید نکرد. رایزنی‌های ما در نقل و انتقالات ادامه دارد و در تلاشیم تا 2-3 بازیکن خوب جذب کرده و تیم را تقویت کنیم. به احتمال فراوان یک دروازه‌بان خارجی دیگر نیز به زودی در تمرین ما شرکت می‌کند و با یکی دو بازیکن دیگر در حال مذاکره نهایی هستیم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g5kyn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خلیلی: مبعلی می ماند،درباره سایر بازیکنان پیشنهاد رسمی نیست