تاریخ انتشار: 1395/10/22 00:44
کد خبر: 236690

هافبک عراقی حاشیه ساز در تراکتورسازی می ماند

مدیربرنامه‌های جاسم کرار در مصاحبه‌ای تمام حاشیه‌های اخیر در مورد اختلاف کرار با تراکتورسازی، بازگشت دیرهنگام او به تمرینات تیم و همچنین مذاکره‌اش با باشگاه نفت عراق را تکذیب کرد.
هافبک عراقی حاشیه ساز در تراکتورسازی می ماند

مدیربرنامه‌های این بازیکن عراقی گفت:« کرار به دلیل مشکلات خانوادگی و مریضی فرزندش با اجازه امیرقلعه‌نویی راهی عراق شد. قبل از رفتن هم به کادرفنی اطلاع داد که شاید بازگشتش کمی دیرتر از موعد مقرر باشد تا بتواند به مشکلات خانوادگی‌اش رسیدگی کند. یعنی اصلا بحث بدقولی و ناراحت بودن کادرفنی از دست او صحت ندارد. در مورد شایعاتی هم که مطرح شده که این بازیکن با نفت عراق مذاکره کرده باید بگویم او برای دورنماندن از شرایط آمادگی چند روزی در یک زمین چمن تمرین می‌کرد که نفتی‌ها هم در آنجا تمرین می‌کنند. او در صحبتی که با مربی سابقش داشته عنوان کرده که فعلا در ایران حضور دارد اما به دلیل حاشیه‌هایی که رسانه‌ها برایش درست می‌کنند و بعضی مسائل مالی دچار مشکل شده است. البته او هیچ قولی به مربی نفت نداده و فقط به او گفته منتظر است تا وضعیتش در ایران مشخص شود چون با تراکتور قرارداد داشته و به این قرارداد هم پایبند است. »

آقاپور ادامه داد:«کرار در این مدت با مشکلات زیادی دست به گریبان بوده. مشکلات مالی، خانوادگی و مریضی فرزندش که او را حسابی از لحاظ روحی و عصبی به هم ریخته بود. با این حال کرار در تمرین امروز تراکتور شرکت کرد. بعد از جلسه‌ای که با آقای قلعه‌نویی و آجورلو هم داشتند مشکلاتی که وجود داشت حل شده و قول‌های مساعدی به این بازیکن دادند و او همراه تیم به اهواز می‌رود. کرار علاقه بسیار خاصی به تراکتورسازی و شخص امیرقلعه‌نویی دارد چون این مربی کمک زیادی به او کرده و به همین دلیل به دنبال این است که با وجود تمام سختی‌ها در تراکتور بماند. »

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rkb6b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کرار جاسم تعیین کننده خریدهای جدید تراکتورسازی!