تاریخ انتشار: 1395/10/22 11:30
کد خبر: 236650

سروش رفیعی در تمرین اول دلتنگی نکرد؛ پرسپولیسی ها سروش را کلی تحویل گرفتند

سروش رفیعی در تمرین اول دلتنگی نکرد؛ پرسپولیسی ها سروش را کلی تحویل گرفتند

تمرین دیروز پرسپولیس با حضور سروش رفیعی که قرار بود اولین تمرینش را با پیراهن شماره 7 انجام دهد حال و هوای خاصی دشت. البته قبل از این تمرین علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه که همراه ترکاشوند معاون محبوبش به ورزشگاه شهید کاظمی رفته بود جلسه‌ای با بازیکنان تیم برگزار کرد که البته محمود خوردبین هم در کنار بازیکنان نشست و به حرف‌های او گوش داد.
بعد از تمرین مراسم معارفه سروش برگزار شد و این بازیکن با هم‌تیمی‌های جدیدش روبوسی کرد. البته بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس از جمله بیرانوند که قبلا با سروش همبازی بودند حسابی این بازیکن را تحویل گرفتند تا سروش اصلا در فضای جدید احساس دلتنگی نکند. به هر حال بعد از این خوش و بش‌ها تمرین راس ساعت 14 شروع شد که همه در این تمرین حضور داشتند. این تمرین مطابق با آنچه پیش از این اعلام شد پشت درهای بسته برگزار شد و بازیکنان ابتدا برای گرم کردن زیر نظر مارکو، در سالن بدنسازی حضور یافتند و سپس راهی زمین چمن شدند.
رامین رضاییان که از ناحیه کمر مصدوم شده و سه روز با تیم تمرین نکرده بود دیروز در محل تمرین حضور یافت و طبق برنامه کادر پزشکی تیم، تنها به دویدن دور زمین مشغول شد تا مشخص شود شانس زیادی برای رسیدن به ترکیب اصلی ندارد.
لحظاتی بعد بازیکنان در زمین چمن، بار دیگر زیر نظر مارکو به مدت 10 دقیقه کار خود را با عبور از موانع و نیزه و همچنین کارهای سرعتی ادامه دادند. برانکو هم بعد از گرم شدن بدن‌ها، بازیکنان را به دو گروه تقسیم کرد و فوتبال هدفمند و تکضرب را در دستور کار آنها قرار داد. بعد از آیتم فوتبال بار دیگر مارکو بازیکنان را در اختیار گرفت و به مدت 10 دقیقه، کارهای بدنسازی را به آنها دیکته کرد. در ادامه، مرور کارهای تاکتیکی، ارسال از جناحین، شوت، گلزنی و دیگر برنامه‌ها با نشاط هر چه تمام‌تر در دستور کار بازیکنان قرار گرفت. آخرین مرحله تمرین هم فوتبال درون تیمی در قالب دو تیم قرمز و سفید در دو زمان 30 دقیقه‌ای بود و بازیکنان پس از سرد کردن بدن‌ها راهی رختکن شدند.
گفتنی است این تمرین پرسپولیس یک میهمان ویژه داشت. اسماعیل حاج رحیمی‌پور بازیکن پرسپولیس که مقیم آمریکاست و در دهه 50 در چند پست بازی می‌کرد و مشهور به آچار فرانسه تیم بود از نزدیک تمرین را کنار همبازی سابقش محمود خوردبین تماشا کرد و البته با برانکو و طاهری هم صحبت کوتاهی داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/278do6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو: از من در مورد سید جلال و امیری و بقیه بپرسید نه رامین رضاییان!