تاریخ انتشار: 1395/10/22 12:11
کد خبر: 236644

پرسپولیس و پستی که در آن نیاز به جذب بازیکن دارد

پرسپولیس و پستی که در آن نیاز به جذب بازیکن دارد

پرسپولیس با وجود جذب 2 بازیکن خوب هنوز به فعالیت در فصل جابه‌جایی زمستانی نیاز دارد. سامان نریمان‌جهان و سروش رفیعی 2 بازیکنی هستند که در فصل جابه‌جایی زمستانی راهی سرخ‌پوشان پایتخت شدند. با وجود جذب این دو بازیکن خوب به نظر می‌رسد فعالیت سرخ‌پوشان در فصل جابه‌جایی زمستانی ادامه داشته باشد.

یکی از مشکلات اصلی سرخ‌پوشان در نیم فصل نخست فرصت‌های زیادی گلزنی بود که مهاجمان این تیم از دست می‌دادند. مهدی طارمی از روزهای اوج خود فاصله گرفته و فرصت‌های زیادی را از دست می‌دهد. علی علیپور هم با وجود آنکه دوندگی بالایی دارد اما نشان داده تمام‌کننده خوبی نیست و از طرف دیگر هم پریموف اصلا نشانه‌های یک مهاجم خوب و حتی متوسط را ندارد. برانکو بخوبی متوجه مشکل تیمش شد.

این مربی کروات جذب یک مهاجم خارجی خوب را در دستور کار خود قرار داده و مدیران باشگاه پرسپولیس نهایت تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا در روزهای باقیمانده از فصل جابه‌جایی با یک مهاجم خوب خارجی قرارداد امضا کنند. گادوین منشا گزینه مورد علاقه برانکو است اما پیکان تاکید کرده این بازیکن خوب خود را نخواهد فروخت و پرسپولیسی‌ها باید به دنبال جذب بازیکن دیگری باشند. پرسپولیس با آمدن نریمان‌جهان و رفیعی بدون شک هجومی‌تر از قبل خواهد بود اما به یک تمام‌کننده خوب و قهار نیاز دارد که بخوبی از فرصت‌های به دست آمده استفاده کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wpzvd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو بدجور از مهاجمانش شاکی است