تاریخ انتشار: 1395/10/22 19:55
کد خبر: 236522

سروش در نقش سلطان جدید پرسپولیس

سروش رفیعی به دنبال این است تا تمام خرافات مربوط به شماره هفت پرسپولیس را به پایان برساند.
سروش در نقش سلطان جدید پرسپولیس

، هافبک جدید پرسپولیس که با توجه به علاقه بالایش به شماره پیراهن هفت، از مسوولان این تیم بعد از عقد قرارداد درخواست این شماره را کرد در ادامه از علی پروین به عنوان وارث و صاحب اصلی این شماره در این تیم رخصت طلبید.

سرنوشت نافرجام بازیکنان سابق که این شماره را در پرسپولیس به تن کردند باعث شده تا این شماره به بایگانی سپرده شود. اتفاقات چندان مطلوبی برای میثم سلیمانی، داریوش رضاییان، حمید علی عسگری، عبدالله ریاحی، حامد کاویانپور، حمید استیلی، محمود شافعی، حسین بادامکی و محمد پروین که این شماره را در پرسپولیس بر تن کردند رخ نداد.

او اما فارغ از تمام حوادث و بدشانسی‌هایی که برای بازیکنان با این شماره رخ داد، از باشگاه خواهان این شماره شد و در اولین گفتگویش نیز ابراز امیدواری کرد با درخشش با پیراهن پرسپولیس تمام این خرافه ها را به پایان برساند. او روز گذشته و امروز در تمرین پرسپولیس حضور یافت و با انگیزه بالا در جمع سرخپوشان به میدان رفت و امیدوار است در اولین بازی در ترکیب این تیم موفق شود خاطره خوبی از خود به جا بگذارد. خصوصا اینکه با پایان مشکلات مربوط به قرارداد او و فولاد، مسوولان پرسپولیس موفق شدند کارت بازی او را نیز دریافت کنند تا در دیدار برابر سایپا مشکلی برای در اختیار برانکو بودن نداشته باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ywj9j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



ماموریت جدید رفیعی در تیم برانکو