تاریخ انتشار: 1395/10/22 20:08
کد خبر: 236518

ماشین سازی-فولاد/کاظمی به دنبال دشت اولین برد؛نعیم در پی انتقام

تیم های ماشین سازی تبریز و فولاد خوزستان در هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر رودرروی هم قرار می گیرند.
 ماشین سازی-فولاد/کاظمی به دنبال دشت اولین برد؛نعیم در پی انتقام

،تیم های ماشین سازی تبریز و فولاد خوزستان در چهارچوب هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر روز جمعه از ساعت 14 در تبریز به مصاف هم می روند.

* دیدار رفت این دو تیم با نتیجه 2بریک به سود تیم تبریزی خاتمه پیدا کرد تا تنها برد آنها در لیگ شانزدهم تا به اینجا رقم بخورد. ابتدا میلاد بدرقه فولادی ها را پیش انداخت اما سامان نریمان جهان و امین قاسمی نژاد موفق شدند تیم مهمان را به برتری برساند.

* رسول خطیبی در نیم فصل اول و در بازی با فولاد سرمربی ماشین سازی بود اما حالا فرهاد کاظمی هدایت تیم تبریزی را برعهده دارد. کاظمی در دو بازی قبلی به یک تساوی و یک شکست دست پیدا کرده است.

* این دومین تقابل نعیم سعداوی و فرهاد کاظمی خواهد بود. در هفته چهارم تیم های سیاه جامگان و فولاد به مصاف هم رفتند که جدال شان با نتیجه مساوی یک-یک تمام شد. در آن برهه زمانی کاظمی سرمربی تیم مشهدی بود.

* ماشین سازی در 14 هفته اخیر رنگ برد را در رقابت های لیگ برتر به خود ندیده است. آنها هفته گذشته بعد از 9 بازی توانستند نتیجه ای به غیر از شکست کسب کنند.

* امین مهری هافبک تیم ماشین سازی به دلیل محرومیت نمی تواند تیمش را در بازی برابر فولاد همراهی کند.

* ساسان انصاری مهاجم تیم فولاد خوزستان که با 12 گل آقای گل لیگ برتر است در تلاش خواهد بود تا بعد از یک هفته وقفه دوباره روند گلزنی هایش را ادامه دهد.

* ماشین سازی در تقابل با تیم های جنوبی در نیم فصل اول یک برد داشت و دو باخت سه گله مقابل استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان را تجربه کرد.

* فولاد خوزستان هم در تقابل با تیم های تبریزی در نیم فصل اول به یک شکست و دو تساوی رسید. آنها مقابل گسترش فولاد و تراکتور به ترتیب نتایج صفر-صفر و 2-2 را تجربه کردند و هنوز در این فصل در تبریز شکست نخوردند.

* فولاد خوزستان در 8 بازی اخیر موفق شده در لیگ برتر دروازه رقبا را باز کند و از این حیث جزو بهترین ها به حساب می آید.

* مهرداد جماعتی و اکبر ایمانی دو بازیکنی هستند که از تیم فولاد خوزستان جدا شدند و دیگر در تیم حضور ندارند.

* بهمن کامل تنها بازیکنی تیم ماشین سازی است که سابقه حضور در فولاد خوزستان را در کارنامه اش دارد و باید مقابل تیم سابق خود قرار بگیرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rkbm6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیست ورودی داغ پرسپولیس و خروجی‌ پرتعداد استقلال