تاریخ انتشار: 1395/10/23 23:38
کد خبر: 236242

سرور جباروف؛ هم قیمت کاپیتان استقلال

سرور جباروف،کاپیتان تیم ملی ازبکستان به احتمال فراوان آبی‌پوش می‌شود. توافق‌های مالی بین این بازیکن و استقلال صورت گرفته و همه منتظر این انتقال هستند.
سرور جباروف؛ هم قیمت کاپیتان استقلال

جباروف از سال 2002 در تیم ملی ازبکستان بازی می‌کند و با 125 بازی ملی، رکورددار تعداد بازی ملی در این کشور است. جباروف در سال‌های 2008 و 2011، دو عنوان بهترین بازیکن سال آسیا را از آن خود کرد.

منصوریان درباره خرید این بازیکن توضیح می‌دهد: این بازیکن را می‌خواهیم، چرا که معتقدیم تجربه او به کارمان می‌آید. جباروف هنوز در تیم ملی ازبکستان بازی می‌کند و این نشان از آمادگی‌اش دارد. استقلال بسیار جوان شده است، بویژه در خط آتش. اکثر بازیکنان میانی و نفوذی این تیم جوان هستند و همین مساله کمی منصوریان را نگران کرد. او تصمیم گرفت، دو بازیکن با تجربه مثل تیموریان و جباروف را به خط هافبک تیمش اضافه کند تا از تجربه آنها نهایت استفاده را ببرد.

جباروف، هافبک نفوذی است و با حضورش، عامل جدایی قطعی بختیار رحمانی از استقلال خواهد بود. رحمانی در نیم‌فصل اول، توقعات را برآورده نکرد و منصوریان قصد دارد با خرید جباروف، این بازیکن را کنار بگذارد. گفته می‌شود توافقات مالی بین استقلال و جباروف هم صورت گرفته است. طبق اعلام یکی از مسئولان باشگاه، پولی که آنها به مهدی رحمتی داده‌اند، به سرور جباروف خواهند داد. رحمتی قراردادی به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون تومان با استقلال امضا کرد و جباروف هم گویا قرار است همین پول را از استقلال به دلار بگیرد. البته جباروف قرار است برای نیم‌فصل 600 میلیون تومان بگیرد و اگر قراردادش یک سال و نیمه باشد ارزش آن، یک میلیارد و 800 میلیون تومان خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rkbew

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازیکنی که اگر به استقلال بیاید، بختیار باید برود!

تکلیف بختیار بعد از بازی با نفت مشخص می‌شود
فولاد در انتظار بازگشت رحمانی