تاریخ انتشار: 1395/10/24 13:28
تراکتور مدعی دو جام در فصل جاری است
کد خبر: 236192

نوری: نوراللهی و عالیشاه به زودی بهترین بازیکن ما خواهند شد

هافبک موفق تراکتورسازی این تیم را مدعی اصلی کسب دو جام در فصل جاری می داند و روند فعلی تیمش را به سمت قهرمانی ارزیابی می کند.
نوری:  نوراللهی و عالیشاه به زودی بهترین بازیکن ما خواهند شد

محمد نوری که سابقه حضور و کاپیتانی در پرسپولیس را در کارنامه دارد، اکنون به یکی از مهره های تاثیرگذار تراکتورسازی تبدیل شده است که هفته گذشته نیز موفق شد با گل دیدنی خود این تیم را به فینال جام حذفی برساند. او اکنون تیمش را بعد از صدرنشینی در لیگ برتر، مدعی کسب هر دو جام می داند.

 

نوری در خصوص پیروزی برابر استقلال خوزستان در اولین هفته از دور برگشت لیگ برتر گفت: خدا را شکر توانستیم سه امتیاز حساس را بگیریم. استقلال خوزستان تیم خوبی است که در خط حمله و تهاجمی با بازیکنان سرعتی اذیت مان کردند و روز خوب محمدرضا اخباری بود. امیدوارم این روند موفقیت آمیز برای تراکتورسازی ادامه داشته باشد و اکنون باید در بازی های آینده بهترین عملکرد داشته باشیم و از دیگر مدعیان فاصله بگیریم.

 

وی ادامه داد: لیگ امسال خیلی سخت شده و امتیاز گرفتن سخت است. مطمئنا همین استقلال خوزستان قوی تر از نیم فصل اول شده و می تواند در لیگ قهرمانان آسیا موفق باشد و برای آنها در ادامه مسابقات آرزوی موفقیت دارم.  

 

تراکتور عملکرد موفقی در بازی های خارج از خانه داشته و در هشتمین مصاف خارج از خانه توانسته 22 امتیاز کسب کند. نوری در خصوص عملکرد این تیم در بازی های خارج از خانه گفت: به هرحال در زمین خودمان حریفان بازی بسته ارایه می دهند اما در خانه خود بازی بازتری انجام می دهند و این شرایط را برای ما بهتر می کند. اما اگر بخواهیم قهرمان شویم باید بازی های خارج از خانه را هم امتیاز بگیریم و داخل و خارج از خانه برای ما فرقی نداشته باشد و ما به اندازه کافی امتیازات را سوزانده ایم و اکنون باید از فرصت‌ها استفاده کنیم.

 

او در خصوص گل زیبایی که مهدی شریفی روی استفاده از ضربه ایستگاهی به ثمر رساند گفت: گل زیبایی زدیم و در ضربات ایستگاهی کار زیادی کرده ایم و شانسی نبود. گل شیرینی بود و امیدوارم کسانی که بازی می کنند همدل و با اتحاد بالا در کنار هم به موفقیت برای این تیم فکر کنیم و در مسیر آن تلاش کنیم.

 

نوری در خصوص حضور دو بازیکن پرسپولیس در ترکیب این تیم و شرایط آنها گفت: احمد نوراللهی و امید عالیشاه هم در اولین تجربه شان عملکرد خوبی داشتند. امید چند هفته مصدوم بود. احمد نوراللهی هم چند هفته دور بود از ترکیب فیکس و رفته رفته بهتر خواهند شد و من مطمئن هستم آنها بهترین بازیکن تیم خواهند شد. 15-16 بازیکن خوب و آماده داریم و رقابت سختی بین بازیکنان وجود دارد و امیدوارم در دو جام موفق باشیم.

 

شماره 14 تراکتورسازی درباره کورس تراکتور و پرسپولیس برای کسب قهرمانی گفت: پرسپولیس تیم خوب و قوی است و 6 سال در این تیم حضور داشتم و در دو فصل اخیر بهترین عملکرد را داشته اند. تیم خوب و یکدست و منسجمی دارند و رقابت سخت است. احساسم این است که علاوه بر این تیم دو تیم دیگر شانس قهرمانی دارند و رقابت سختی تا پایان فصل برای کسب جام خواهیم داشت.

 

او در مورد حضور سروش رفیعی در پرسپولیس نیز گفت: سروش بازیکن آزاد بود و خودش این تیم را انتخاب کرده و آرزوی موفقیت دارم برای او. سروش از نظر فنی و اخلاقی فوق العاده است. در بازی های آخر در تراکتور علیرغم مصدومیت بازی کرد و هواداران از او دلخور نیستند و امیدوارم در تیم جدیدش هم موفق باشد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wpzox

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قلعه نویی با 4 کاپیتان پرسپولیسی به جنگ پرسپولیس می رود