تاریخ انتشار: 1395/10/25 18:56
کد خبر: 235924

پیوس:طارمی سوپرگل زد

مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سه امتیاز دیدار مقابل سایپا برای این تیم از نان شب هم واجب تر بود.
پیوس:طارمی سوپرگل زد

درباره برتری پرسپولیس مقابل سایپا در هفته شانزدهم اظهار داشت: شرایط پرسپولیس نسبت به بازی ها قبل فرق کرده بود. این تیم نتوانست مثل بازی های گذشته ظاهر شود و دوری چند روزه ملی پوشان تاثیر گذار بود. از طرفی چند بازیکن جدید هم به ترکیب اضافه شدند و گاهی اوقات ناهماهنگی دیده می شد. پرسپولیس از لحاظ ایجاد فرصت های گلزنی هم مثل بازی های گذشته نبود ولی مهم این بود که آنها سه امتیاز را گرفتند.

وی افزود: سایپا تیم دست و پا بسته ای نبودو آنها با وجود بازیکنانی مثل غلامرضا رضایی و جعفری که در آینده بیشتر از او خواهید شنید خطرناک ظاهر شدند. همیشه اولین بازی دور برگشت مثل شروع لیگ سختی های خاص خودش را دارد ولی مهم این بود که پرسپولیس سه امتیاز را بگیرد. پیروزی در این مسابقه از نان شب هم برای پرسپولیس واجب تر بود.

پیوس درباره گلی که مهدی طارمی برای پرسپولیس به ثمر رساند گفت: این گل واقعا عالی بود و مهدی یک سوپر گل را به ثمر رساند. او بعد از اینکه به هوا پرید پایش را طوری نگه داشت که توپ بعد از برخورد به پای او به شکلی آرام وارد دروازه شود. طارمی در این بازی دوندگی خوبی داشت و نشان داد بسیار باانگیزه است. او می تواند با این روند سال ها در پرسپولیس بدرخشد و دل هواداران را شاد کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/456avd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



طارمی باید مثل پیوس تمرین کند/  هجمه زیادی به مهدی وارد می شود


 پرسپولیسی‌ها از فصل قبل عبرت بگیرند/ طارمی امید چند میلیون هوادار فوتبال است
پیوس:این تیم چند هفته قبل از پایان لیگ قهرمان می‌شود