تاریخ انتشار: 1395/10/26 12:55
کد خبر: 235793

ادینیو: احتمال آقای گلی ام 50-50 است

مهاجم برزیلی تیم تراکتورسازی ابراز امیدواری کرد تیمش در دو جام قهرمان شود.
ادینیو: احتمال آقای گلی ام 50-50 است

به گزارش فرتاک ورزشی، لوسیانو ادینیو یکی از مهره های کلیدی تراکتورسازی در فصل جاری است. او که در ابتدای فصل با امید های فراوان به ایران برگشت، حالا اسیر مصدومیت شده و به نظر می رسد چند هفته دیگر هم دور از میادین باشد.  

ادینیو درباره شرایط مصدومیتش اظهار داشت: «شرایطم خوب است. شب گذشته به تهران سفر کردم تا یک هفته زیر نظر دکتر نوروزی فیزیوتراپی کنم. او دکتر خیلی خوبی است و با او کار می کنم تا شرایطم بهتر شود.» 

وی درباره زمان بازگشتش به میادین تاکید کرد: «فکر می کنم تا قبل از هفته نوزدهم مقابل ماشین سازی بتوانم به تمرینات گروهی تراکتورسازی برگردم. البته باید یک هفته زیر نظر دکتر نوروزی تمرین کنم و اگر او راضی بود به تبریز برگردم.» 

مهاجم برزیلی تراکتورسازی با اشاره به شرایط تیمش برای فصل جاری لیگ برتر عنوان کرد: «خوشبختانه همه شرایط برای قهرمانی تراکتورسازی در دوجام فراهم است و امیدوارم بتوانیم به اهدافی که داریم، برسیم.» 

ادینیو در پاسخ به این پرسش که آیا شانسی برای آقای گلی برای خودش قائل است یا خیر، بیان کرد: «خیر، با توجه به مصدومیتی که برایم پیش آمد، من دیگر آقای گل نمی شوم. فکر می کنم ساسان انصاری یا مهدی طارمی آقای گل شود. 50-50 است.» 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xwqgw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ادینیو در ایران 80 تایی شد