تاریخ انتشار: 1395/10/28 12:48
کد خبر: 235359

ترکیب احتمالی استقلال برابر استقلال خوزستان مشخص شد

تعداد مصدومان و محرومان زیاد استقلال دست سرمربی این تیم را برای انتخاب ترکیب تیم خود در بازی برابر استقلال خوزستان حسابی بسته است.
ترکیب احتمالی استقلال برابر استقلال خوزستان مشخص شد

علیرضا منصوریان در حالی امروز باید به مصاف مدافع عنوان قهرمانی برود که جابر انصاری و هرائر مگویان به دلیل مصدومیت حضور ندارند و مهدی رحمتی هم با وجود حضور در لیست 18 نفره همین شرایط را دارد، بختیار رحمانی از جمع آبی ها جدا شده و امید ابراهیمی هم به دلیل محرومیت در این بازی حضور نخواهد داشت. با توجه به این که آندرانیک تیموریان و سرور جباروف در بازی امروز حضور ندارند، منصوریان در غیاب غایبان پرتعداد با جوان ترین ترکیب ممکن پای به دیدار با استقلال خوزستان خواهد گذاشت.

 

تداوم حضور حسینی در ترکیب اصلی

مصدومیت رحمتی در تمرین روز گذشته استقلال باعث شده تا حالا منصوریان دیگر تردیدی برای قراردادن سید حسین حسینی در پست دروازه بانی استقلال نداشته باشد. حسینی در 2 بازی که در درون دروازه استقلال قرار گرفته، یک بار موفق شده دروازه خود را بسته نگه دارد و با این شرایط سرمربی آبی ها نگرانی در این پست ندارد.

 

خط دفاع و حفظ ترکیب قبلی

سرمربی استقلال برای بازی با استقلال خوزستان نسبت به بازی با نفت تهران هیچ تغییری در خط دفاع خود نخواهد داشت. در این بازی خسرو حیدری و یعقوب کریمی مدافعان راست و چپ استقلال خواهند بود و مجید حسینی و پادوانی هم دو دفاع وسط این تیم.

 

خط هافبک و آخرین بازی فرشید باقری

محرومیت امید ابراهیمی از بازی با استقلال خوزستان باعث شده است که فرشید باقری در پست هافبک دفاعی زوج امید نورافکن را تشکیل بدهد. باقری قصد جدایی از استقلال را دارد و احتمالا بازی با استقلال خوزستان آخرین بازی او با پیراهن آبی های تهرانی خواهد بود.

اما اگر اتفاق خاصی نیفتد فردا فرشید اسماعیلی در پست پشت مهاجم بازی می کند و محسن کریمی و بهنام برزای هافبک های  راست و چپ آبی ها خواهند بود.

 

کاوه همچنان تک مهاجم استقلال

در شکل جدید ترکیب استقلال کاوه رضایی در بازی فردا تک مهاجم استقلال خواهد بود و تلاش می کند اولین گل خود در نیم فصل دوم را به ثمر برساند.

 

ترکیب احتمالی استقلال برای بازی با استقلال خوزستان به شرح زیر است:

حسین حسینی، مجید حسینی، پادوانی، یعقوب کریمی، خسرو حیدری، امید نورافکن، فرشید باقری، بهنام برزای، فرشید اسماعیلی، محسن کریمی و کاوه رضایی.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k96bv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلالی ها هنوز قراردادی را برای نیم فصل امضا نکرده اند اما جدایی 4 بازیکنشان قطعی شد