تاریخ انتشار: 1395/10/29 00:21
کد خبر: 235183

جنگ نورآبادی ها فردا در غدیر اهواز

سروش رفیعی و ساسان انصاری، این دو نام بیشتر از هر نام دیگری در جریان مسابقه حساس هفته هفدهم بین پرسپولیس و فولاد شنیده خواهند شد.
جنگ نورآبادی ها فردا در غدیر اهواز

 ساسان و سروش، ستاره‌های نورآباد ممسنی در لیگ برتر هستند. پسرانی که در فولاد به فوتبال ایران معرفی شدند و فردا، در یکی از مهم‌ترین مسابقه‌های فصل فولاد دوباره به هم می‌رسند. رفیعی، زودتر از انصاری از فولاد جدا شد تا دوران سربازی‌اش را در تراکتورسازی پشت سر بگذارد. جدایی او، فرصت بیشتر دیده شدن و بیشتر بازی کردن را برای ساسان فراهم کرد اما خود انصاری نیز بعد از مدتی تصمیم به ترک فولاد گرفت و راهی پرسپولیس شد.

او خیلی زود از این تصمیم پشیمان شد و دوبار ه به فولاد برگشت تا در لباس تیم سابق، به صدر جدول گلزنان لیگ برتر برسد. ساسان، ستاره اصلی این روزهای فولاد است و بدون تردید پرانگیزه‌ترین مهره این تیم در مواجهه با خط دفاعی تیم برانکو خواهد بود اما در نبرد انگیزه‌ها، این بازیکن یک رقیب جدی در ترکیب پرسپولیس خواهد داشت.

سروش رفیعی در دومین مسابقه بعد از پیوستن به پرسپولیس، به غدیر اهواز برمی‌گردد تا روبروی ساسان و سعداوی بازی کند و مثل مسابقه هفته نهم، در جستجوی باز کردن دروازه فولاد باشد. هم قرمزهای تهران و هم قرمزهای اهواز، در نقاط مختلف زمین صاحب مهره‌هایی شناخته‌شده هستند اما جنگِ فردا، جنگ دو دوست قدیمی است. جنگِ داخلی نورآباد ممسنی، روبروی نگاه کنجکاو هواداران دو باشگاه.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k96xx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سردرگمی رقبا و توفیق اجباری برای پرسپولیس!