تاریخ انتشار: 1395/10/29 17:12
پادوانی، یعقوب کریمی، خسرو حیدری یا منصوریان
کد خبر: 235075

مقصر گل دوم استقلال چه کسی بود؟(گزارش)

منصوریان مدافع برزیلی استقلال را به عنوان مقصر اصلی شکست این تیم معرفی کرد اما بررسی صحنه گل استقلال نشان می دهد این گل مقصران دیگری نیز داشته است.

علیرضا منصوریان در نشست خبری بعد از بازی بارها با اشاره به اشتباه پادوانی در خط دفاعی و دریافت گل دوم، این بازیکن را تلویحا به عنوان مقصر اصلی شکست استقلال معرفی کرد تا شکست آبی ها در روزی که این تیم نمایش خوبی نداشت را به اشتباهات فردی مرتبط سازد.


بررسی صحنه گل دوم استقلال اما نشان می دهد در جریان این گل پاس اشتباه پادوانی تنها مقصر نیست و دیگر بازیکنان و سازمان دهی اشتباه بازیکنان استقلال، باعث دریافت گل شده است.

در تصویر اول زمانی که پادوانی با پاس اشتباه بازیکنان استقلال خوزستان را صاحب توپ می کند، سه بازیکن استقلال یعنی پادوانی، حسینی و نورافکن به دروازه استقلال نزدیک تر از سایر بازیکنان هستند اما فضای پشت خسرو حیدری که بیت سعید نزدیک به 30 متر در این فضا حمل توپ می کند، باعث می شود تا بیت سعید برتری نفری بازیکنان استقلال را با استفاده از عدم بازگشت این بازیکنان بی اثر کند.

مقصر گل دوم استقلال چه کسی بود؟(گزارش)


زمانی که بیت سعید صاحب توپ می شود، حیدری دفاع راست استقلال 20 متر جلوتر از سایر بازیکنان است اما یعقوب کریمی با عاشوری زننده گل فاصله ای کمتر از 5 متر دارد.

در تصویر دوم زمانی که بیت سعید تصمیم به ارسال پاس می گیرد، 3 بازیکن استقلال خوزستان در برابر 3 بازیکن استقلال تهران حضور دارند تا برتری 4 به 3 خوزستانی ها، پایه گذار گل دوم شود. عاشوری در این صحنه نزدیک به 20 متر با یعقوب کریمی که وظیفه بازگشت و پوشش فضای سمت چپ زمین را دارد، فاصله دارد. موضوعی که باعث شد منصوریان نیز در نشست خبری با اشاره به آن اعتراف کند که اگر کریمی استارت می زد، استقلال گل دوم را دریافت نمی کرد.

مقصر گل دوم استقلال چه کسی بود؟(گزارش)


بررسی این تصاویر نشان می دهد که عدم بازگشت یعقوب کریمی و خسرو حیدری در دو سمت در کنار پاس اشتباه پادوانی، دلایل اصلی دریافت گل دوم استقلال است و نباید تنها پادوانی را به عنوان مقصر این گل معرفی کرد.


از سوی دیگر، پادوانی در یک ماه اخیر مانند جونز و رابسون با مشکلات مالی رو به رو بوده. استقلالی ها در انجام تعهدات خود نا موفق عمل کردند و این بازیکن برزیلی در تهران با دردسر رو به رو شده است. این مشکلات باعث شده تا مدافع مطمئنی مانند پادوانی در دیدار با نفت تهران نیز در دو صحنه اشتباهی مانند آنچه در این بازی انجام داد را تکرار کند که البته این اشتباهات در آن بازی منجر به گل نشد اما منصوریان ترجیح داد تا باز هم به این مدافع که از نظر ذهنی نا آماده است، بازی دهد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/489eqk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دکتر نوروزی و این همه بازیکن مصدوم استقلال/ لشکر مصدوم استقلال را بشناسیم