تاریخ انتشار: 1395/11/03 10:00
کد خبر: 234357

فاجعه ای که پرسپولیس را از صدر به زیر میکشد/منصوریان در کمین برانکو

فاجعه ای که پرسپولیس را از صدر به زیر میکشد/منصوریان در کمین برانکو

شاگردان برانکو ایوانکوویچ با توجه به بازی فیزیکی و پرس بالا با کارت زرد زیادی در دیدارهای اخیر مواجه شده‌اند و این مساله باعث شده تا 9 بازیکن این تیم در خطر محرومیت قرار داشته باشند.

شاگردان برانکو ایوانکوویچ در حساس ترین شرایط خود قرار دارند و اکنون با لشگری از بازیکنان دو اخطاره و در آستانه محرومیت باید رقابت‌ها را دنبال کنند. در ترکیب پرسپولیس اکنون علیرضا بیرانوند، محمد انصاری، سیدجلال حسینی، محسن ربیع خواه، کمال کامیابی نیا، مهدی طارمی، حسین ماهینی، فرشاد احمدزاده و علی علیپور دو کارت زرد دارند و در صورت دریافت کارت زرد در دیدارهای آتی با محرومیت یک جلسه ای مواجه خواهند شد.

پرسپولیس در دیدار این هفته خود به مصاف گسترش فولاد خواهد رفت و بعد از آن دیدار برابر صبای قم را پیش رو دارند. شاگردان برانکو ایوانکوویچ در پایان این دو بازی خود به بازی‌های حساس و سرنوشت ساز خود به ترتیب برابر تراکتورسازی، استقلال و سپاهان خواهند رسید. دیدارهایی که می‌تواند سرنوشت قهرمانی آنها را مشخص کند. با توجه به حضور 9 بازیکن دو اخطاره در ترکیب پرسپولیس بعید نیست آنها در مصاف با استقلال شرایط سختی با توجه به احتمال محرومیت برای این نفرات پیش روی خود خواهند داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gbl8n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیشنهاد لیگ برتر سوئد به مدافع پیشین پرسپولیس