تاریخ انتشار: 1395/11/03 22:25
کد خبر: 234179

شایعه یا واقعیت؛ خطرکسر امتیاز از پرسپولیس/ سرنوشت قطبی در انتظار برانکو

جلسه رسیدگی به دادخواست تجدیدنظر خواهی باشگاه پرسپولیس بطرفیت مانوئل ژوزه در دیوان داوری بین المللی ورزش CAS برگزار شد و وکلای دو طرف به طرح دفاع از موضع خود پرداختند.
شایعه یا واقعیت؛ خطرکسر امتیاز از پرسپولیس/ سرنوشت قطبی در انتظار برانکو

 هیات حل اختلاف فیفا قبلا پرسپولیس را بابت مطالبات این مربی شش میلیارد تومان محکوم کرده بود که این باشگاه پرونده را با درخواست تجدیدنظر خواهی به CAS ارجاع داد.

 پس از آن که CAS اظهارات دو طرف را شنید و مستندات آنها را بررسی کرد رای خود را صادر می کند.از این رای می توان در دادگاه فدرال سوییس تجدیدنظر خواهی کرد.

 پس از آن که رای نهایی شود به طرف محکوم ابلاغ می شود و فرصتی معمولا یکماهه برای پرداخت در نظر می گیرند، اگر در این مدت وجه پرداخت نشود،پرونده برای اعمال تنبیهات به کمیته انضباطی فیفا خواهد رفت.

 با توجه به این روند، شایعات موجود در خصوص کسر امتیاز صحت ندارد و اولا باید منتظر رای CAS  ماند و سپس در صورت محکومیت بازهم این رای در دادگاه فدرال سوییس قابل اعتراض است.

اگر بنا بر هر دلیلی قرار بر این باشد که امتیازی از پرسپولیس کسر شود دقیقا مشابه زمانی خواهد بود که افشین قطبی سرمربی پرسپولیس بود و علی رغم کسر 6 امتیاز، در نهایت جام قهرمانی را بر بالای سر برد و الان هم شاید این اتفاق برای برانکو بیفتد ولی با این تفاوت که معلوم نیست این جام بر بالای سر سرمربی گروات سرخپوشان قرار بگیرد یا نه.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d8gld

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ماموریت جدید رفیعی در تیم برانکو

عامل اصلی که می تواند پرسپولیسی ها را قهرمان لیگ کند
برانکو وتصعب مثال زدنی اش روی طاهری!