تاریخ انتشار: 1395/11/06 23:57
کد خبر: 233441

مدیرانی که در محرومیت نقل و انتقالاتی استقلال مقصرند

مدیرانی که در محرومیت نقل و انتقالاتی استقلال مقصرند

انتقاد از رویه مدیران پیشین استقلال، محرومیت استقلال از پنجره نقل و انتقالاتی را از عملکرد آنها دانست و در این زمینه افتخاری را بدون تقصیر دانست. هرچند که نمی‌توان این استدلال منصوریان را پذیرفت که افتخاری در این میان نقشی ندارد ولی تا حدی صحبت منصوریان مبنی بر اینکه مدیران قبلی استقلال در این زمینه مقصر هستند، صحیح است. منصوریان نام ۵ بازیکن را برد که پرونده آنها در فیفا در جریان است. به جز شیحی چهار بازیکن دیگر به شرح زیر هستند:

جی لوید ساموئل

این بازیکن در دوره علی فتح‌الله‌زاده به ایران آمد و به لحاظ فنی سطح بالایی داشت. او بعد از استقلال به پیکان رفت ولی پرونده شکایت او از استقلال در فیفا موجود است. آخرین اخبار حکایت از طلب ۳۲۰ هزار دلاری او از آبی‌های پایتخت داشت و مشخص نیست که بخشی ازاین پول پرداخت شده یا نه ولی بر اساس اظهارات منصوریان، این بازیکن هنوز از آبی‌های پایتخت طلبکار است.

لیام ردی

دروازه‌بان استرالیایی‌ای که در دوره مدیریت فتح‌الله‌زاده به استقلال آمد و یک نیمکت نشین محض بود. او یکبار مقابل ابومسلم در بازی تدارکاتی به میدان رفت و در آن بازی نشان داد که چقدر دروازه‌بان ضعیفی است. بر اساس آخرین خبر از او، این دروازه‌بان ۸۴ هزار دلار از استقلال طلب دارد. هرچند که استقلالی‌ها پیش‌تر ادعا کرده بودند این طلب پرداخت شده ولی منصوریان نام این بازیکن را جزو کسانی آورد که هنوز در فیفا پرونده‌ای علیه استقلال دارند

هندریک هلمکه

یکی از عجیب‌ترین خریدهای تاریخ استقلال، هندریک هلمکه بود. این بازیکن آلمانی در دوره مدیریتی افشارزاده به استقلال آمد و یک بازی دوستانه به مناسبت درگذشت غلامحسین مظلومی هم برای استقلال بازی کرد اما اعلام شد که مصدوم است و ظاهرا بدون تست پزشکی، او به جمع استقلالی‌ها آمده بود. این مسئله باعث جنجال زیادی شد و در نهایت هلمکه قراردادش را با استقلال فسخ کرد و راهی الاهلی مصر شد. این بازیکن بعد از فسخ از استقلال در فیفا علیه استقلال شکایت کرد و بر اساس آخرین اخبار منتشر شده، ۱۸۰ هزار دلار از آبی‌های پایتخت طلب دارد و مشخص نیست چه بخشی از این پول پرداخت شده ولی مسلم این است که او هم از شاکیان استقلال به شمار می‌رود.

پروپئیچ

آقای گل لیگ آلبانی با سر و صدای زیادی در دوره افشارزاده به ایران آمد ولی نتوانست قابلیت‌هایش را نشان دهد و در آغاز فصل جاری با اعلام منصوریان در لیست مازاد آبی‌های پایتخت قرار گرفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qr8xj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بررسی کارنامه مرد دردسرساز در استقلال