تاریخ انتشار: 1395/11/07 10:12
کد خبر: 233400

پاسخ عجیب و غریب برانکو به سؤال خرید سعید عزت اللهی

پاسخ عجیب و غریب برانکو به سؤال خرید سعید عزت اللهی

برانکو ایوانکوویچ ساعتی پیش درباره جلسه با علی اکبر طاهری گفت: جلسه امروز ما مثل همیشه که روتین برگزار می شود به انجام رسید و روند استانداردی داشت. درباره بازی های پیش رو صحبت کردیم.

احتمال دست کم گرفتن صبا از سوی پرسپولیس: صلا امکان ندارد که این تیم را دست کم بگیریم. من همیشه به این افتخارمی کنم که شاگردانم هیچ تیمی را دست کم نمی گیرند. خود بچه ها می دانستند و می دانند که چقدر بازی با تیم های گسترش و صبا برای ما اهمیت دارد. سه امتیاز بازی با صبا مثل تمام امتیازات دیگر برای ما اهمیت دارد. اگر مقابل صبا امتیاز کامل را نگیریم انگار گسترش را هم نبرده ایم. چطور می توان حریف را در حضور چندین هزار تماشاگر دست کم گرفت؟

احتمال خرید سعید عزت اللهی: خیلی شما را دوست دارم!!!

صحبت‌های امیر عابدینی مبنی بر اینکه تنها پرسپولیس شانس قهرمانی است: از صحبت های عابدینی لذت می برم. امیدوارم صحبت های آقای عابدینی انگیزه ای مضاعف باشد برای بازیکنانم. ایشان به بازیکنان تیم ما اعتماد دارد و یکی از مهم ترین دست اندرکاران فوتبال ما بوده و هستند و شخصیت مهمی به حساب می آیند.

 گل هایی که امروز از طرف یک هوادار این تیم به او هدیه داده شد: من خیلی به گل علاقه دارم. تیمم را هم بسیار دوست دارم. نه تنها طارمی که برای تیمم گل می زند بلکه علیپور را هم به همان اندازه دوست دارم که آن پاس قشنگ را برای او ارسال کرد. همینطور رامین را به همان اندازه دوست دارم که آن سانتر زیبا را برای علیپور فرستاد و قبل از همه اینها صادق محرمی که توپ ربایی کرد و آن را به رضاییان سپرد. اما طبیعی است کسی گل می زند افتخارش برای او حساب می شود. برای من مهم ترین چیز پیروز شدن تیم است که خداراشکر اینطور می شود.

پنالتی هایی که روی مهدی طارمی گرفته نمی شود: خطاهایی که روی طارمی انجام می شود برای سلامتی اش خطرناک است. اگر پنالتی هست باید گرفته شود و اگر هم نیست که دیگر چیزی نمی توانم بگویم. هنوز به آن تیرک طارمی به فولاد فکر می کنم که اگر گل می شد بهترین گل سال جهان می شد چرا که حرکت خیلی عجیبی بود و حیف شد که گل نشد.

 احتمال محرومیت سیدجلال حسینی: دلیلی نمی بینم که بخواهند سیدجلال را جریمه کنند. او به اندازه کافی جریمه شده است و کارت زرد گرفته است. نمی شود دو بار به خاطر یک کار او را جریمه کنند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/459yzq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ذوب آهن بازی را نمی برد جنجال شدیدی علیه داور رخ می داد